Gå til innhold

Telenor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sønnen min hadde bursdag for ca 1 mnd siden, så fikk han tlf hos oss i gave.  Noe han var veldig glad for! Vi hadde selskap for han samme dag som han fikk tlf. Og jeg gikk bort å tok esken og rotet som ble ette endt åpning av tlf.

Han ropte høyt til meg og ektemannen min: Telefonen min er kjempe god! Og bildene er superfine!

Vi ble selvfølgelig veldig lettet og glade over at han likte gaven så godt!

Dagen etter, så tar jeg opp tlf hans, og ringer til ham fra min tlf. Jeg kommer ikke gjennom, selv om selgeren sa at tlf kom til å fungere med en gang. Da ser jeg at han har puttet sim-kortet der det ikke skal være. Vi dro på ferie, om i dag ringde jeg telenor 5 ganger angående sim-koden. 3 første gangene var de jeg snakket med uhøflige, og frekke. Og sa at jeg måtte betale 50 kr for sim koden. Da jeg ringde for 4 gang fikk jeg koden med gang. Men tlf kom ikke på. Da jeg ringde for siste gang, var jeg litt urritert, men viste det ikke ovenfor selgeren jeg snakket med. Og fikkt til svar at sim korte var ødelagt.

Jeg dro på Elkjøp(der jeg hadde kjøpt tlf), å fortalde at sim korte ikke fungerte, samtidlig som jeg fortalte hva jeg hadde opplevd hos telenor. Fikk et nytt sim kort og tlf fungerte med en gang! Gutten vår var kjempe glad når han fikk tlf sin! Så tusen takk Elkjøp! Telenor kan bare gå å legge seg! Ps. Er ikke sint, bare veldig veldig skuffet!

Anonymous poster hash: 3e61d...c95
Skrevet

Norskkurs anyone?

Anonymous poster hash: 7b95d...30f

Skrevet

Trenger overhodet ikke norsk kurs  ;)  ;)  Var vel heller ikke det som var "problemet" her :D

HI

Skrevet

Når sønnen min hadde bursdag for ca 1 mnd siden, så fikk han tlf hos oss i gave.  Noe han var veldig glad for! Vi hadde selskap for han samme dag som han fikk tlf. Og jeg gikk bort å tok esken og rotet som ble ette endt åpning av tlf.Han ropte høyt til meg og ektemannen min: Telefonen min er kjempe god! Og bildene er superfine!Vi ble selvfølgelig veldig lettet og glade over at han likte gaven så godt!Dagen etter, så tar jeg opp tlf hans, og ringer til ham fra min tlf. Jeg kommer ikke gjennom, selv om selgeren sa at tlf kom til å fungere med en gang. Da ser jeg at han har puttet sim-kortet der det ikke skal være. Vi dro på ferie, om i dag ringde jeg telenor 5 ganger angående sim-koden. 3 første gangene var de jeg snakket med uhøflige, og frekke. Og sa at jeg måtte betale 50 kr for sim koden. Da jeg ringde for 4 gang fikk jeg koden med gang. Men tlf kom ikke på. Da jeg ringde for siste gang, var jeg litt urritert, men viste det ikke ovenfor selgeren jeg snakket med. Og fikkt til svar at sim korte var ødelagt.Jeg dro på Elkjøp(der jeg hadde kjøpt tlf), å fortalde at sim korte ikke fungerte, samtidlig som jeg fortalte hva jeg hadde opplevd hos telenor. Fikk et nytt sim kort og tlf fungerte med en gang! Gutten vår var kjempe glad når han fikk tlf sin! Så tusen takk Elkjøp! Telenor kan bare gå å legge seg! Ps. Er ikke sint, bare veldig veldig skuffet! Anonymous poster hash: 3e61d...c95

A) lær deg bedre norsk

B) det er en brukerfeil. Sim/puk kode står i følgearket til simkortet. (Alle vet jo det.)

Anonymous poster hash: 49d20...4b5

Skrevet

Trenger ikke norsk kurs :)  :)

Glemte å skrive at lappen som sim og puk koden står på, hadde sønnen min rotet bort.

Vet hvordan en tlf funker, men det er ikke lett å få på en tlf uten disse kodene :)

Da jeg jeg sa til Elkjøp at jeg måtte betale 50 kr for å få koden, sa han bak kassen at begynner å bli mer vanlig å gjøre dette. Det er forøvrig en tlf med ringkontantkort. Mulig ting er annerledes der. Har selv en Iphone, og har aldri opplevd lignende :huh:

Takk for at Elkjøp kunne hjelpe! Hurra :D

HI

Skrevet

Jeg har en IPhone med abb fra Telenor og har opplevd å bli krevd 50 kr for ny kode. Dustete spør du meg, men det synes sikkert de også om alle som ringer i et kjør og spør etter denne koden...

Skrevet

Du kunne ha logget inn på minside på Telenor og hentet både PIN-kode og PUK-kode helt gratis, og så mange ganger du vil. Litt sent nå, men da vet du det til neste gang ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...