Gå til innhold

skikkeleg redd

helixxx

Anbefalte innlegg

Er 8+3 idag. Har dei siste 2vekene hatt masse gravidsymptomer. Tissar masse! (for masse har eg vore redd for; var på do 3 gangar i natt), ømme puppar, mage som står på spreng, treig mage, melk frå brusta! Og trøtt! Har fortsatt alle,symptoma og det er jo bra. Er på ferie no og har problem med å få gått på do. Går sånn annakvar dag, og då må eg sitte lenge og så kjem det berre litt ut. Beklagar detaljar. Igår kom det friskt blod på papiret, og som habituell abort-pasient så skvatt eg til. Det viste seg å komme frå der bak....heldigvis. idag har,eg skikkeleg vondt i magen. Håpar det er magen og ikkje graviditeten. Eg ligg no å vrir meg i senga og er kjemperedd. Eg tenker berre på at eg vil heim til norge og ete normal mat og å sjekke mine spirer.....er livredd for å plutseleg å blø masse her og no.

Off....beklagar syting og klaging og litt feyaljar. Eg har berre behov for å kommunisere med dåke som veit litt om kor nervøs man blir....

Fortsetter under...

Uff, skjønner deg godt... Du har jo så dårlig erfaring med dette og det er umulig å klare å være "normal" i tankegangen.

De siste gangene jeg har vært gravid har jeg, særlig i første trimester, vært livredd for å presse på do :-) i frykt for å gjøre noe galt, selv om det er helt irrasjonelt å tenke sånn. Kan det være at du også holder litt for mye tilbake når du må på nr. 2, og blir forstoppet og derfor blør? Det høres i hvert fall ikke ut som noen typisk spontanabort :-) men det blodet på papiret, huff... Godt at det var fra der bak, selv om du må ha fått deg en skikkelig støkk!!

Stor klem til deg, hold ut... Har dessverre ikke så mye bedre råd enn å holde ut, alt annet blir bare teit å si til en i din situasjon, det vet jeg alt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...