Gå til innhold

Finnes denne søskenvogna??

Anbefalte innlegg

Har følgende ønsker/krav:

Hevbart fotbrett

Lang og romslig sportsdel

Separate kalesjer med god solskjerming

Helt liggende liggestilling

Helst 3 eller flere nivåer for ryggen

Mulighet for framovervendt sportsdel og hardbag vendt mot den som triller

Finnes dette? :P hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064008-finnes-denne-s%C3%B8skenvogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hevbart fotbrett

Tfk twinner twist duo og Bumbleride indie twin har vel alt dette :) Endret av EnBlå&ToRosa

Hevbart fotbrett

Tfk twinner twist duo og Bumbleride indie twin har vel alt dette :)

Prøver å få tak i en rimelig TFK twinner twist duo nå faktisk :D

Kan lønne seg å kjøpe fra kiddies24.de, hvis du skal kjøpe ny da :)

Tenkte å kjøpe fra kiddies24, med vogn og porto ble det ca 6400 kr men leste i en annen tråd at norsk moms kommer i tillegg? Ser at de selger vognposer også men om jeg kjøper en slik også så må jeg muligens betale toll på den? Vil gjerne ha vogna så fort som mulig.. Kan få kjøpe splitter ny vogn inkl en hardbag til 7200 kr så jeg er usikker på om jeg skal hoppe på det tilbudet eller kjøpe fra kiddies24. .

Endret av Madolyn

Kan lønne seg å kjøpe fra kiddies24.de, hvis du skal kjøpe ny da :)

Tenkte å kjøpe fra kiddies24, med vogn og porto ble det ca 6400 kr men leste i en annen tråd at norsk moms kommer i tillegg? Ser at de selger vognposer også men om jeg kjøper en slik også så må jeg muligens betale toll på den? Vil gjerne ha vogna så fort som mulig.. Kan få kjøpe splitter ny vogn inkl en hardbag til 7200 kr så jeg er usikker på om jeg skal hoppe på det tilbudet eller kjøpe fra kiddies24. .

Du må betale norsk moms og et inntollingsgebyr på ca 200kr ja, så da hørtes jo det andre tilbudet bedre ut :)

Annonse

Ville gått for bumbleride indie twin. Tfk har ganske små kalesjer.

Ser på bumbleride nå og den ser jo også veldig bra ut. Større kalesjer og større oppbevaringsplass under vogna. Men hvor lange er sportsdelene i fht på TFK twinner, noen som vet? Er som sagt avhengig av lang sportsdel...

Ville gått for bumbleride indie twin. Tfk har ganske små kalesjer.

Ser på bumbleride nå og den ser jo også veldig bra ut. Større kalesjer og større oppbevaringsplass under vogna. Men hvor lange er sportsdelene i fht på TFK twinner, noen som vet? Er som sagt avhengig av lang sportsdel...

Bumbleride er kortere i ryggen enn tfk, men ikke mye -vil tippe ca 5cm :)

Da blir det TFK :-) Viktigst med lang sportsdel. Og når jeg får splitter ny vogn med hardbag, adapter og pumpe for 7200,- så måtte jeg bare slå til. Er jo uansett utstyr for nærmere 11 000,-. Dumt med mindre kalesjer men kommer nok til å feste et tynt Cars-fleeceteppe over kalesjen med klips for å gjøre det lunere. Tusen takk for all hjelp! :-D

Da blir det TFK :-) Viktigst med lang sportsdel. Og når jeg får splitter ny vogn med hardbag, adapter og pumpe for 7200,- så måtte jeg bare slå til. Er jo uansett utstyr for nærmere 11 000,-. Dumt med mindre kalesjer men kommer nok til å feste et tynt Cars-fleeceteppe over kalesjen med klips for å gjøre det lunere. Tusen takk for all hjelp! :-D

Finnes også ekstra solskjermer man kan klipse på ved behov, her har de mye forskjellig:

http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/solskarmar/index.html

Annonse

Finnes også ekstra solskjermer man kan klipse på ved behov, her har de mye forskjellig:

http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/solskarmar/index.html

Wow, takk for tips! Må nok klikke hjem litt sånt også :) Skjønner hvorfor du har barnevogndilla altså, dette er jo veldig moro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...