Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg elsker den. Utrolig mange fine funksjoner. Den er også faktisk god og trille på litt ujevnt underlag. Tar ikke stor plass i bilen. Utrolig lett å legge sammen. Det er god plass i dypvognen. Liker også at den har god lufting, slik at jenta ikke blir opphetet nå i varmen. Det viktigste er at man kan ha barnet mot deg og høyt opp når du går over til sportsdelen. Veldig kjekk å ha med på restaurant . Trenger ikke barnestol. Så synes jeg det er utrolig lekkert design på den også:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064004-stokke-crusi/#findComment-145515066
Del på andre sider

Hei. Jeg elsker den. Utrolig mange fine funksjoner. Den er også faktisk god og trille på litt ujevnt underlag. Tar ikke stor plass i bilen. Utrolig lett å legge sammen. Det er god plass i dypvognen. Liker også at den har god lufting, slik at jenta ikke blir opphetet nå i varmen. Det viktigste er at man kan ha barnet mot deg og høyt opp når du går over til sportsdelen. Veldig kjekk å ha med på restaurant . Trenger ikke barnestol. Så synes jeg det er utrolig lekkert design på den også:-)

Takk for svar Muriel2!;) meg og mannen ble også forelsket i design og hvor lettvint det var å justere den. Var egentlig på vei å kjøpe den, men ble litt usikkert etter å har lest på ulike forumer at denne er veldig dårlig på snø og grus..:( Har termin i november så for oss er det veldig viktig at den går på snø... Ble litt lei oss siden det var den vogna begge likte så god og nå må vi starte lette på nytt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064004-stokke-crusi/#findComment-145516055
Del på andre sider

Takk for svar Muriel2! ;) meg og mannen ble også forelsket i design og hvor lettvint det var å justere den. Var egentlig på vei å kjøpe den, men ble litt usikkert etter å har lest på ulike forumer at denne er veldig dårlig på snø og grus.. :( Har termin i november så for oss er det veldig viktig at den går på snø... Ble litt lei oss siden det var den vogna begge likte så god og nå må vi starte lette på nytt...

Sikker på det ikke er explory som er dårlig på snø og grus? 

Vi har kjøpt crusi, og fikk høre at den er god på både snø og ujevnt underlag (løssnø man må vasse i er vel ingen vogner gode på...) Den har nemlig fjæring, i motsetning til crusi, men mange bander disse to.

Har igjen en måned til termin, så ikke fått testet den med baby enda, men vi har lekt litt med den, og er superfornøyde så langt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064004-stokke-crusi/#findComment-145516193
Del på andre sider

Takk for svar Muriel2! ;) meg og mannen ble også forelsket i design og hvor lettvint det var å justere den. Var egentlig på vei å kjøpe den, men ble litt usikkert etter å har lest på ulike forumer at denne er veldig dårlig på snø og grus.. :( Har termin i november så for oss er det veldig viktig at den går på snø... Ble litt lei oss siden det var den vogna begge likte så god og nå må vi starte lette på nytt...

Sikker på det ikke er explory som er dårlig på snø og grus? 

Vi har kjøpt crusi, og fikk høre at den er god på både snø og ujevnt underlag (løssnø man må vasse i er vel ingen vogner gode på...) Den har nemlig fjæring, i motsetning til crusi, men mange bander disse to.

Har igjen en måned til termin, så ikke fått testet den med baby enda, men vi har lekt litt med den, og er superfornøyde så langt :)

Ohhh...dette blir ikke lett :) nei ikke 100% sikker på at det var Crusi, så nå ble jeg forvirret.Kanskje vi kjøpe den også allikevel :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144064004-stokke-crusi/#findComment-145516251
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...