Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Har begynt å trene flere ganger i uka, så i slutten av uka har jeg nok tøy til å sette på en vaskemaskin. Jeg snakker om klær i "treningsstoff" og ikke bomull. (Relativt dyrt, så kvaliteten er nok god) Bør jeg sortere dette også etter mørke/lyse farger som jeg gjør til vanlig, eller farger dette stoffet ikke av? Og holder det med kortprogram (15 min) på 40 grader? Er tørketrommel ok? Anonymous poster hash: 77195...6c7
☆☆☆ Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 På den tida eg trente litt brukte eg treningstøy-programmet på maskina, meinar det var forvask og hovudvask med ekstra skylling 40ºc. Brukte vaskemiddel for kvitt og farga tøy og vaska alt i same vasken.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Hiver det i vaskemaskinen på vanlig program, med omo som regel, 40 grader og vanlig vask. Vanlige T skjorter i bommull er greie å få rene. Noen syntetiske topper er håpløse. De er det bare å kaste og kjøpe et annet merke en annen gang. Vanlige billige bommulstopper er greiest. Anonymous poster hash: 82ee5...1a5
Eeniemeenie Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Har begynt å trene flere ganger i uka, så i slutten av uka har jeg nok tøy til å sette på en vaskemaskin. Jeg snakker om klær i "treningsstoff" og ikke bomull. (Relativt dyrt, så kvaliteten er nok god) Bør jeg sortere dette også etter mørke/lyse farger som jeg gjør til vanlig, eller farger dette stoffet ikke av? Og holder det med kortprogram (15 min) på 40 grader? Er tørketrommel ok? Anonymous poster hash: 77195...6c7 Vasker dem på vanlig program, sorterer etter farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå