Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger ny soverom til Snuppa da hun er alt for lang til å sove i den hun bruker nå.

Hun er 22 mnd og 92cm, og hviler ca 3 timer på dagen. Så antar at det blir soving på dagen i vertfall ett år til, kanskje lenger. Følger hun kurven er hun da over 1 meter lang,

Hvilke vogner bør jeg se på? Som har liggelengde lenger enn 1 meter?

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063878-sove-vogn-til-langt-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Trenger ny soverom til Snuppa da hun er alt for lang til å sove i den hun bruker nå.

Hun er 22 mnd og 92cm, og hviler ca 3 timer på dagen. Så antar at det blir soving på dagen i vertfall ett år til, kanskje lenger. Følger hun kurven er hun da over 1 meter lang,

Hvilke vogner bør jeg se på? Som har liggelengde lenger enn 1 meter?

Takk for hjelpen!

TFK og Babyjogger City Elite har jeg hatt til mine lange barn som alle har sovet i vogn til de ble 3 +. Brio Go er også veldig lang, men liker ikke hjulene til vinterbruk...

Simo er god til soving i bhg. Min lange jente på 3,5 får fortsatt god plass i den vogna. Nå er det lillebror som har den. :)

Hvilken Simo er dette? Snakket med en som skulle selge Simo sin sportsvogn og fikk henne til å måle lengden når den var i liggestilling.. Den var 92 cm.. Snuppa mi er 92 cm lang.. Så det blir litt kort, eller tenker at dersom vi skal kjøpe e vogn til så må hun ha litt å vokse i,,,

Gjerne eldre årsmodeller var lengre?

Annonse

Er vel rygglengde som er viktigst å måle? For gjør vel ikke så mye om beina stikker ut? Ihvertfall har jeg nå målt min Brio Go i ryggen, og den måler 55 cm. Vet at det finnes baby-jogge vogner for større barn (med funksjonshemninger som ikke kan gå), men aner ikke merke eller om de selges vanlig kommersielt eller gjennom hjelpemiddelsentralen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...