Gå til innhold

Kan vel ikke ha eggløsning under mens? noen som vet? *beklager litt detaljer*

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig uregelmessig syklus.. Kan ha mens hver mnd til ca samme tid, men så blir den borte i ca 3 mnd, før den kommer tilbake igjen.

Har nettopp hatt en slik periode nå hvor mens har vært borte, men når den kom igjen så varte det i nesten 3(!!!) uker! Var ferdig mandag 01.07. Trodde jeg kjente El allerede på torsdag(!), og EL- slim på fre-søn bekreftet egentlig det. Hadde sex på lørdag, vi håper jo på å bli gravid:)

Men tirsdag fikk jeg litt blodspor igjen.. Ons, tors og i dag har jeg hatt blødning.. Det er ikke like kraftig som vanlig mens, og den er på en måte blankere? som om den er full av slim? beklager detaljene..

I tillegg har jeg en kraftig stikking eller murring i eggstokkene.. Ons var jeg skikkelig dårlig med halsbrann, kvalme og hodepine om det kan ha noe å si..

Men spm mitt er hvorfor blør jeg igjen?! Mens skal vel komme ca 14 dager etter El, men man kan da ikke ha eggløsning under mens? Og jeg trodde jo at jeg hadde EL i helgen! Har aldri hatt SÅ kort syklus før at mens har kommet 3 dager etter EL! Noen som kan ha et klokt svar? Skjønner ingenting..

Anonymous poster hash: 67b89...05e

Fortsetter under...

Siden du har hatt blødning i 3 uker sist gang, kan det ha vært en slags sa/ma?

Jeg hadde en graviditet i fjor hvor hcg aldri ble særlig høy og ikke steg som den skulle. Begynte å blø når jeg skulle ha vært ca 6 uker, og blødde da lenge. Så gikk det en mnd etter blødningen hadde stoppet og jeg hadde fortsatt hcg i kroppen, så jeg var på sykehuset for ul for å sjekke. Legen sa at jeg kom til å ha eggløsning når dom helst, var en sprekkeferdig follikel. Men dagen etter fikk jeg mensen. Så på meg var syklusen helt i ulage.

Kan det ha vært noe lignende som har skjedd deg?

Anonymous poster hash: b24d8...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...