Gå til innhold

hvor langt er du på vei og hvor mye liv kjenner du?

Anbefalte innlegg

Jeg er 14+6.

Plutselig kan jeg kjenne et tydelig dunk.Så kan det  være stille leeenge , og da mener jeg et døgn.

Andre ganger kan jeg kjenne flere bittesmå bobler og så er det stille lenge igjen

jeg blir jo så stressa når jeg ikke kjenner noe på over en dag, men det er vel normalt såpass tidlig..

LUrte bare på hvor mye dere andre kjenner?

Fortsetter under...

Kjente først noe når jeg var 18 uker :) Da kunne det gå flere dager i mellom.. Nå er jeg 24 +2 og nå er det sirkus hele dagen og natten omtrent! :P Mye tydeligere nå enn med første man :) Er allerede ganske vondt når han sparker opp mot ribbeina! Sier at vi har en liten muskelbunt inni der <3

22+3. Kjent liv daglig i to uker :) Kjenner han hver time når jeg er våken, og kan våkne og holdes våken av spark :) Har placenta anterior, men likevel kjenner jeg han stort sett hele tiden, han sparker som en gal as we speak :)

Jeg er 13+5 uker og har ikke kjent noe liv enda. Kjente noe som minte meg om et veldig "lunt dylt" i nedre del av magen da jeg la meg i går, men det kunne like gjerne vært luft for alt jeg vet ;) Førstegangs forresten.

Tror det er sånn at når han ligger med ryggen mot magen min og sparker inn og ned så kjenner jeg fint lite ... De få gangene jeg kjenner det tydelig er når det sparkes ut mot magen ; )) er jo go plass der inne nå ... Kjente så vidt noe bobler ned mot blæra istad .. Og her for et par dager siden et kraftig dunk rett under navlen .. Flyter tydeligvis rundt over hele boligarealet sitt ; )

Annonse

17 uker i dag, og kjenner ingenting. Som jeg vet iallefall. Ultralyd om en uke, gleder meg:-) Men litt spent også. Er det noe liv der fortsatt liksom...

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv, er det noen her inni? :-p ultralyd på torsdag som kommer :-D

Det irriterer meg nesten at jeg kjente noen som bobler allere for 3 uker siden, for nå forventer jeg lissom mye mere bevegelse. Men det er jo helt normalt å ikke kjenne noe før uke 18 eller 19. Men jeg er verdensmester i å bekymre meg når jeg er gravid så nå går jeg jo og kjenner etter noe hele tiden; ). Men alt er nok i orden med alle de små nurka inne i magene våre : ))

Jeg er 22+6 og her er det liv hele tiden <3 Koselig! Jeg kjente også liv tidlig, fra ca uke 12. Da kunne det gå en dag eller to mellom hver gang jeg kjente noe. Fra ca uke 18 har jeg kjent liv daglig. Vet det var spesielt de dagene jeg drev med mye som jeg ikke kjente liv, men da tok jeg meg ikke tid til å kjenne etter på samme måte som dager jeg var mer i ro.

Gjest Vinglepetrine

Er i uke 18 og kjenner veldig svake bevegelser noen ganger i døgnet. Har gjort det i ca. 3 uker. Kjenner som oftest disse dunkene da jeg legger meg bakover og kjenner etter. Skjelden jeg merker noe som helst da jeg holder på med noe.

Jeg er annengangsgravid, 16+2, og har som smått begynt å kjenne noen vage bevegelser - nesten hver dag. Her kjennes det ut som om noe vrir seg, og/eller kiler oppunder huden. Har en følelse av at det er en rolig krabat i magen, h*n lar seg ikke bry hvis jeg prøver å få frem bevegelser selv. De kommer på eget initiativ ;-) Men det er jo tidlig enda. Gleder meg til å kjenne mer og tydeligere bevegelser!! :D

Annonse

er 17 + 1 og kjenner liv værtfall to ganger daglig. Har kjent i ca ei uke, er kun på formiddagen og på kvelden :) kjente i uke 14 og, men trodde ikke at det var fosteret, men kjennes helt likens ut :) er helt ubeskrivelig!! 

Jeg er 17 uker og kjente liv for første gang i går :) Kjente først 3 små "bobler" tidlig på dagen, men måtte ringe mamma for å få bekreftet at det var bevegelser fra babyen :P På kvelden smurte jeg magen med bodylotion, det stod uanmeldte gjester på døra så jeg måtte være rask, smurte med bestemte "nedenfra og opp" bevegelser og fikk en "boble" i retur straks jeg var ferdig med å smøre. Herlig!!

Er 18 uker på vei nå, og har kjent litt sånn nå og da fra ca uke 16. Kjenner ikke kjempemasse daglig, men ingen tvil om at det er den lille når den først sparker.. :) Kjenner det lite når jeg er i bevegelse, og kommer gjerne når jeg har satt/lagt meg ned...

Jeg har kjent litt små dult og kiling siden uke 13-14 og var er helt sikker på hva det var når jeg var rundt uke 16-17. men langt i fra hver dag og innimellom bare 1-2 ganger om dagen.

nå i det siste har hu vært livatt!! :)

nå kjenner jeg liv nedover også, akkurat som om hu sparker meg ned mot kjeden hvis dere skjønner og jeg kjenner oppover, siden etc.

Jeg så for første gang spark på utsiden  i går :wub:

Jeg har foranliggende morkake.

Gjest usababy

13+0 i dag. Har kjent ørsmå livstegn den siste uken. :)

Det kjennes som om noe kiler lett på innsiden av magen, bittesmå sommerfuglvinger eller en liten fiskehale som slår. Veldig søtt. :)

Er 2.gangs gravid og det er tvillinger. Første gang kjente jeg dette i uke 14, så det var en uke tidligere denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...