Gå til innhold

Trenger ikke å ringe føden ved såkalt tegningsblødning?

Anbefalte innlegg

Tror det er det jeg akkurat har hatt. I følge en tilfeldig artikkel på internett står det at jordmor/føden kontaktes for å få info om hvordan forholde seg til dette, men trenger jeg det? Er vel bare en naturlig del av modningen?

Fortsetter under...

Da jeg hadde tegningablødning med første hadde jeg helt uvitende allerede 3 cm åpning. Jeg ble sjekket på sykehuset siden jeg kontaktet de. Etter 5 timer var fødselen ferdig. Du kan jo ha så flaks;) lykke til

Vi snakket litt om fødselen på nest siste UL. Da sa hun at ved mye friskt blod skulle man ringe. Litt blod eller gammelt blod, med eller uten slim, er bare en vanlig del av modninga.

Syns det virker litt drøyt å ringe føden ihvertfall. Er jo bra mange bare her på forumet som har gått i dagevis etter både tegningsblødning og slimpropp har gått

Gjest Trulte med to små

Jeg ringte føden og ba om kontroll da jeg våknet med en liten blødning. Hadde hatt menssmerter dagen i forveien og fikk komme inn for å sjekke modning + rolig baby.

Jeg var begynt å bli moden, men hadde vel bare 1 cm åpning og mormunnen var myk.

De sa det var en tegningsblødning og det var helt vanlig, men ble det mer som en mens så måtte jeg ta kontakt igjen.

Dette var i forgårs og jeg har blødd litt sammen med tynt slim/vannaktig blod siden da.

Har fremdeles mensmurringer og termin i dag så da er det jo bare å vente og se hva dagen bringer. ;)

Masse lykke til, kanskje det skjer noe snart!

Tusen takk for svar:-)

Lykke: du er virkelig snart i mål - tenk på det!:-D

Jeg er "bare" 37+3, så her kan d fortsatt gå uker -mn d er faktisk helt greit:-) Har kommet litt mere farge i bindet, og har verket en del i nedre del av magen ellers som vanlig.

Kanskje uansett på tide å pakke sykehusbaggen!;-)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg er "bare" 37+3, så her kan d fortsatt gå uker -mn d er faktisk helt greit:-) Har kommet litt mere farge i bindet, og har verket en del i nedre del av magen ellers som vanlig.

Ja, det føles som om noe skjer her snart! :) Endelig snart i mål! Smertetakene har økt på nå så jeg tror jammen med dette er rier eller begynnelsen på det, så nå tar jeg tiden og venter på mannen som jeg har bedt komme hjem fra jobb.

Det KAN være falsk alarm, men tror ikke det ;)

Det er sikkert veldig lurt å pakke baggen nå så er du også snart klar! :)

Ja, det føles som om noe skjer her snart! :) Endelig snart i mål! Smertetakene har økt på nå så jeg tror jammen med dette er rier eller begynnelsen på det, så nå tar jeg tiden og venter på mannen som jeg har bedt komme hjem fra jobb.

Det KAN være falsk alarm, men tror ikke det ;)

Det er sikkert veldig lurt å pakke baggen nå så er du også snart klar! :)

Så spennende!!! :) Håper du har født nå <3LYKKE <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...