mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Vurderer å bytte campingvogn, men tenker mye på hva slags løsning som er mer praktisk med tanke på at vi har ei jente på snart 6 og ei på snart 10... D er jo kanskje lurt å tenke langsiktig.... Skal jeg velge køyer eller vokser de fort ut av de eller...??? Noen gode syns punkter på dette??? ;o)
snøsnø Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Hvis dere skal ha vogna en stund, ville jeg satset på fire "voksensengeplasser".
Gjest 2prinsesser11&12 Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Vi har hobby og vi har to enkeltsenger i ene enden og to sittegrupper som kan bli dobbeltsenger. Der den største sittegruppen er har vi nå to reisesenger stående, og det er mer enn god nok plass til det Har vi fortsatt vogna når jentene kan sove i vanlig seng blir det til at de får bruke enkeltsengene og vi tar den ene sittegruppen som seng Skulle vi bytte vogn tror jeg nok at vi hadde valgt en vogn med ca samme løsning
FLO fritid AS Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 (endret) Vi vil da anbefale Hobby 545 KMF De Luxe som er den av Hobby campingvognene som gir mest for pengene – to eller tre køyesenger og dobbeltseng i kombinasjon med stort bad/dusj. Her er køyesenger 188 x 70 cm. Hvis en ønsker størst mulig køyesenger vil jeg anbefale Hobby 650 KMFe, her er køyesenger 192 x 70 cm. Men det finnes også mange andre produsenter – Adria, Caravelair og Knaus for å nevne noen som leverer rimelige campingvogner med greie familieløsninger. Med vennlig hilsen FLO fritid AS Endret 29. september 2013 av FLO fritid AS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå