Gå til innhold

Tips til campingvogn...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bytte campingvogn, men tenker mye på hva slags løsning som er  mer praktisk med tanke på at vi har ei jente på snart 6 og ei på snart 10... D er jo kanskje lurt å tenke langsiktig.... Skal jeg velge køyer eller vokser de fort ut av de eller...??? Noen gode syns punkter på dette??? ;o)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal ha vogna en stund, ville jeg satset på fire "voksensengeplasser".

Gjest 2prinsesser11&12
Skrevet

Vi har hobby og vi har to enkeltsenger i ene enden og to sittegrupper som kan bli dobbeltsenger. Der den største sittegruppen er har vi nå to reisesenger stående, og det er mer enn god nok plass til det :) Har vi fortsatt vogna når jentene kan sove i vanlig seng blir det til at de får bruke enkeltsengene og vi tar den ene sittegruppen som seng :) Skulle vi bytte vogn tror jeg nok at vi hadde valgt en vogn med ca samme løsning :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Vi vil da anbefale Hobby 545 KMF De Luxe som er den av Hobby campingvognene som gir mest for pengene – to eller tre køyesenger og dobbeltseng i kombinasjon med stort bad/dusj. Her er køyesenger 188 x 70 cm.

Hvis en ønsker størst mulig køyesenger vil jeg anbefale Hobby 650 KMFe, her er køyesenger 192 x 70 cm.

Men det finnes også mange andre produsenter – Adria, Caravelair  og Knaus for å nevne noen som leverer rimelige campingvogner med greie familieløsninger.

Med vennlig hilsen

FLO fritid AS

Endret av FLO fritid AS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...