Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh!!! Jeg er så forbanna på samboeren min, kjenner jeg er skikkelig irritert på han. For alt og ingenting! Hva? Sa noen hormoner? Arrrgh.. Jeg kan sitte å kjenne på savn etter han og lyst på ham når han ikke er her, men i det sekundet han trør over dørstokken koOoker det opp inni meg  :angry:  :unsure:

Er det noen som kjenner seg igjen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv, den traff veldig bra akkurat i dag :P

Skrevet

hehe, det skal ikke være lett for karan heller skjønner jeg  :P  Jeg klarer heldigvis å styre meg fra å kjefte dagen lang, men det blir noe småkveksing til tider. Blir det for ille setter jeg meg på mac´en å steamer litt, og han er klok nok til å holde seg litt unna da  :ph34r:  I tillegg så er han klar over at det er hormoner, så han tar det ikke så tungt. Men jeg reagerer jo litt selv da, når jeg kan bli så sint for filleting :/ Like plutselig som jeg har blitt sint, jo like fort blir jeg blid som ei lerke, hehe.

Skrevet

Samme her og ennå verre er at jeg får sinneutbrudd foran andre folk og familie. Jeg blir sint på alle.

Anonymous poster hash: 92213...909

Skrevet

Hehe, unnskyld nå måtte æ le litt ! :P akkurat som og høre mæ sjøl :P prøver og svelge d værste, men ikke alltid d er like lett ;)

Skrevet

Hehe , slik er det her og. Det er slitsom å kjenne raseriet ulme.

Men dette er femte gangen, og han svarer ikke hissig på noenting lengre, hehe. Han har lært ;)

Han vet at jeg blir så rolig etter fødsel at det aldri kommer noe da ;)

Nå er jeg veldig mye mindre hissig enn de andre gangene, alderen hjelper meg nok en del.

Skrevet

Hahaha! Er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv, den traff veldig bra akkurat i dag :P

Enig!!!!!!!!! Grrrrrr........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...