Gå til innhold

begynt med nutramigen i dag, det falt visst ikke i smak!

Anbefalte innlegg

Var i tlf.samtale med lege fra helsestasjonen i dag etter gårsdagens sykehusbesøk. Han sa jeg skulle prøve nutramigen mme i 6 uker, siden den er mildere for magen. Men Emil vil ikke ha. Han spytter det ut og slår etter flaska.

Min mor sa at jeg kunne ha sukker i melka i en tilvenningsfase, men i og med at hun er 60+ velger jeg å av og til ikke høre på hennes råd. Men så er jeg litt i tvil og da, for melka bør han jo få i seg på et vis..

Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Du kan godt ha sukker i i starten for deretter å trappe ned til null sukker. Nutramigen smaker vondt. Vi fikk iallefall anbefalt å ha sukker i av barnelegen.

Anonymous poster hash: 7866c...93a

Prøvde med sukker i dag, og da gikk det ned :) Så får holde på et par dager da før jeg trapper ned. Tusen gtakk for svar :)

Du kan godt ha sukker i i starten for deretter å trappe ned til null sukker. Nutramigen smaker vondt. Vi fikk iallefall anbefalt å ha sukker i av barnelegen.Anonymous poster hash: 7866c...93a

Prøvde med sukker i dag, og da gikk det ned :) Så får holde på et par dager da før jeg trapper ned. Tusen gtakk for svar :)

Supert! Du finner ut hvor mye sukker du skal ha i ved å google det, husker ikke i farta!

Anonymous poster hash: 7866c...93a

Vi brukte nesten to uker på tilvenning med nutramigen... Hun drakk som bare det da jeg tok litt nesquik i. Følte at det var veldig "feil", men ungen måtte jo ha mat! Så gradvis mindre og mindre til det tilslutt gikk det nedpå høykant "au naturel". Nå er hun skikkelig glad i melkeflaska si ;)

Vi brukte nesten to uker på tilvenning med nutramigen... Hun drakk som bare det da jeg tok litt nesquik i. Følte at det var veldig "feil", men ungen måtte jo ha mat! Så gradvis mindre og mindre til det tilslutt gikk det nedpå høykant "au naturel". Nå er hun skikkelig glad i melkeflaska si ;)

Allerede i dag drakk han uten sukker i, storkoste seg :) Måtte nok bare venne seg til nye smaken :) Og han gulper allerede mindre og "finere konsistens" på gulpet, om du forstår hva jeg mener :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...