Salvador Skrevet 11. juli 2013 #1 Del Skrevet 11. juli 2013 Babyen min på 10uker har sovet veldig lite på dagen de siste to dagene. I går sov h*n ca 2 timer total fra kl 11 til kl 19, og den lengste søvnen da varte bare 45 min... I våkenperioden virket h*n ikke helt fornøyd heller, lå bare og småklynket, veivet med armene og var generelt urolig og utilpass. Det hjalp en kort periode med mat, og etter måltidet holdt h*n på å sovne, men ble våken igjen så fort jeg pakket unna brystet. Virker egentlig ikke som om det er smerter, men jeg veit ikke lenger. Er så frustrert over at barnet mitt ikke er fornøyd! Vi får ikke noen gode "moments" der vi prater sammen heller, på grunn av uroen... Er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 11. juli 2013 #2 Del Skrevet 11. juli 2013 Desverre er nokikke dette noe unormalt i den alderen. Eneste trøsten jeg kan gi er at det er en fase, det retter seg! Bare gi dere selv et pr mnd til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juli 2013 Takk Har ikke hatt noe problemer med søvn frem til nå, så det har vært litt frustrerende å ikke vite hva jeg gjør feil. Godt å vite at det ikke er unormalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 11. juli 2013 #4 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja, vi hadde det også sånn! Man tror liksom babyer bare spiser og sover, men det er ikke akkurat virkeligheten for oss alle. Jeg tror tiden rundt 2 måneder var den tiden med minst dagsoving når jeg ser tilbake, og jeg sleit skikkelig med å få henne til å sovne og ikke våkne så fort jeg la henne ned hvis hun sovnet på meg.Datteren min var heller liksom ikke særlig fornøyd når hun var våken, så det var ikke en kjempemorsom periode.Men bedre tider kom da hun var et sted mellom 3 og 4 måneder, og det uten at jeg egentlig gjorde noe som helst. Slitsomt nå, jeg vet, men antagelig går det seg til!! Gjelder bare å henge med i stroppene så godt man kan når det er lange dager med grinete baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 12. juli 2013 #5 Del Skrevet 12. juli 2013 Her lot jeg henne sove på armen ved puppen Hvis jeg la henne ned så våknet hun. Ammet i timesvis for å få henne til å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå