Gå til innhold

Sol og strand

Salvador

Anbefalte innlegg

Jeg vil så veldig gjerne være ute i solen og kose meg i det fine sommerværet, men det blir veldig varmt for den lille, selv om vi er i skyggen. Hvordan gjør dere når dere skal på stranden? Føler meg så innestengt, vil ikke la hele sommeren forsvinne på grunn av min bekymring for at lillenurk skal bli overopphetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme. Har kjempe lyst til å ta en tur på stranden, men litt vanskelig når baby blir så varm, selv i skyggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på stranden med hele familien inkludert en liten pode på 5 uker. Vi har dratt i 18 tiden om kvelden, da er ikke varmen og sola så intens som midt på dagen. Nå er det mange trær og grønt langs stranden vi bruker, så det går å sette vognen i skyggen med nett over i tillegg:-) Umulig å bure seg inne hele sommeren med to eldre søsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst fullt mulig å bure seg inne når man bare har èn liten.... :( Har hittil ikke klart å få til en vellykket tur til stranden. Vi har gått ned, sett litt på vannet og gått hjem igjen.... Jeg er fortsatt like hvit som snøen, og har ennå ikke tatt årets første dupp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg er fremdeles like blek og har heller ikke duppet meg, men det er ganske deilig å sitte under et tre å amme mens man ser utover vannet og to blide søsken på hodet i sanden med bøtte og spade:-) Det blir kanskje ikke helt vanlige strandturer første sommeren, men de kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff det er ikke lett å komme seg avgårde på stranda og sjøen. Men jeg har lagt lista veldig lavt i år, brun ble jeg i mai, da magen var stor og jeg ikke orket å gjøre noe:) så om jeg sitter i skyggen og ammer resten av sommeren så gjør jeg heller der en å bli værende inne og hjemme. Men er heldig og har en baby som sover gode lange økter, så får lekt og herjet med de to andre og får også litt sol på kroppen :) nyter sommeren så godt vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg fikk beskjed på helsestasjonen at vi må bare kle av de små, de kan fint bare ligge i bleia. Jeg bruker helst kortermet drakter og bodyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snupp 2mnd ligger i vogna i bare kortermet body eller lignende.. Vi bor på camping nå om sommeren, så mye ute. God og åpen vogn så det ikke blir for varmt, på kalesjen på vogna står det at den beskytter mot det meste også mot sol..så hun har det bra der hun ligger. Amming skjer der vi er, ellers går vi bare opp i vogna. Men bedre å sitte i skygge enn inne i fortelt når det er varmt. Tar på lue og har alltid teppe tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Litt sent svar kanskje men en ting vi har fått god bruk for er en strandparasoll. Den setter vi ned i sanden slik at bagen får skygge. Det blir temmelig varmt om sola står rett på kalesjen til vogna, i tillegg trengs en skyggeplass for når en skal ta ut babyen og gi mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...