Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på snart 23 år som studerer for å bli lærer ved Høgskulen i Volda. Jeg har tidligere jobbet to år på en skole/SFO i Asker, og har vært "barnevakt" for en familie i Volda. I ordet "barnevakt" legger jeg vekt på henting på skole, arbeid med lekser, matlaging, diverse husarbeid (hvis ønskelig), aktiviteter med barna. Jeg har mulighet for å arbeide tidlig morgen og ettermiddag, med mulighet for å bli igjen på kveldstid. Jeg er positiv og blid, engasjert, glad i barn, liker å være ute i naturen og er kreativ. Jeg har ikke førerkort, men da alt er tilgjengelig på kort avstand i Volda, så ser jeg ikke på dette som et problem. Hvis dere skulle være interessert så er det bare å ta kontakt, så kan vi møtest for å bli bedre kjent:) (Referanser taes med da)

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, ring på 40453414 :)

Beklager, men har ikke fått beskjed om at du svarte meg før jeg tilfeldigvis gikk inn på denne siden igjen. Håper du fortsatt vil :) Kommer du til Volda til helgen nå?

Eller send melding :)

Jeg kommer til Volda på søndag kveld. Sender melding når jeg har oversikt over min timeplan, så kan vi avtale et tidspunkt å møtest :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...