Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #26 Skrevet 11. juli 2013 Er enig i at maten i dyreparken er dårlig. Det gjelder kongeparken og. Når vi har vært i dyreparken har vi smurt med litt god mat og bare kjøpt litt pølser og sånn og heller gått å spist utenfor parken når vi gikk hjem. Var i kongeparken på søndag, og hadde grillbuffet med i billetten. Var helt nydelig mat. Mye godt tilbehør å velge i, salater, godt brød, dressinger. I tillegg til grillmaten hadde de komle, kjøttboller og suppe, frisk frukt og selvfølgelig så mye mineralvann du ønsket. Ikke var det kø der heller, så viket ikke som at så mange benyttet seg av dette tilbudet. Man må oppsøke de rette restaurantene. En burgermeny med brus kostet faktisk det samme som denne buffeten vår i en junkfoodsjappe et annet sted i parken... Anonymous poster hash: 61078...76f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #27 Skrevet 11. juli 2013 Jeg synes maten var god:) Men for vår del gjorde det ikke noe at den ikke var så sunn. Anonymous poster hash: e5e41...56f
Gjest sussie77 Skrevet 11. juli 2013 #28 Skrevet 11. juli 2013 Syntes all mat i familieparker i Norge er elendig og dyrt.
ellen-propellen Skrevet 11. juli 2013 #29 Skrevet 11. juli 2013 Maten på kutoppen er en ok lunsj. Ellers er brygga det beste stedet og spise middag. Ellers er alt annet fastfood, og det er alltid dårlig
optimist77 Skrevet 11. juli 2013 #30 Skrevet 11. juli 2013 Vi var der ifjor med 5 barn. Lagde ostehorn som vi tok i hånden og spiste når vi var sultne. Hadde med drikke og det var genialt for vi hadde fornøyde unger hele dagen og slapp "dårlig mat" det ofte er på slike plasser desverre
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #31 Skrevet 11. juli 2013 Kjøper stort sett aldri mat i DP, og hvis vi gjør det er det enten en pizza ved brygga, eller pølse/pomfri... Maten i afrikaland eller hva det heter smaker dritt og ser ekkel ut. Anonymous poster hash: bdf26...793
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #32 Skrevet 11. juli 2013 Er enig i at maten i dyreparken er dårlig. Det gjelder kongeparken og. Når vi har vært i dyreparken har vi smurt med litt god mat og bare kjøpt litt pølser og sånn og heller gått å spist utenfor parken når vi gikk hjem. Var i kongeparken på søndag, og hadde grillbuffet med i billetten. Var helt nydelig mat. Mye godt tilbehør å velge i, salater, godt brød, dressinger. I tillegg til grillmaten hadde de komle, kjøttboller og suppe, frisk frukt og selvfølgelig så mye mineralvann du ønsket. Ikke var det kø der heller, så viket ikke som at så mange benyttet seg av dette tilbudet. Man må oppsøke de rette restaurantene. En burgermeny med brus kostet faktisk det samme som denne buffeten vår i en junkfoodsjappe et annet sted i parken... Anonymous poster hash: 61078...76f Ikke enig !smakte ikke bra,måtte sitte ute generelt dårlig mat. Anonymous poster hash: 7e215...02a
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 11. juli 2013 #33 Skrevet 11. juli 2013 Kjøper stort sett aldri mat i DP, og hvis vi gjør det er det enten en pizza ved brygga, eller pølse/pomfri... Maten i afrikaland eller hva det heter smaker dritt og ser ekkel ut. Anonymous poster hash: bdf26...793 De har kjempegod tacobuffet i Afrika, annen varmmat også. Du veier maten når du betaler. Ellers så er det små porsjoner å få i Abra restauranten, vi tok "grillmeny" og det var ikke nok til å bli mett av akkurat. Er ikke så glad i spareribs, det er jo bare bein.. Følte oss litt som på et samlebånd, tempo tempo neste gruppe kommer snart....! Nede på bakkenivå i Abra er det en pizzasjappe, ikke så ille. Restauranten ved tivoliet har jeg ikke prøvd men det er noe buffet greier? Inne på badelandet er det bare junk å få kjøpt, i hvert fall da jeg var der. Generelt ville alle parker nok skodd jeg på å satse på kvalitet hva gjelder mat. Men at det er helt grusomt i Dyreparken er jeg ikke helt enig i. Og jeg er ganske kresen på mat faktisk..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #34 Skrevet 11. juli 2013 Sørlandssenteret kanskje? Men aner ikke hva de har å tilby der. Mulig det er like elendig der Syns det er merkelig at man bare skal godta at maten inne i div parker er så elendig og, ikke minst, dyr. Det er jo en kjent sak at maten i Dyreparken er elendig. Dette burde parkledelsen tatt tak i! Anonymous poster hash: 5f34a...767 Sørlandssenteret er absolutt ikke noe bedre. Der er det McDonalds, Peppes pizza, Obs kafe + et par kafeer med overpriser, ikke så bra mat og elendig service. Utenfor Sørlandssenteret ligger Subway Anonymous poster hash: cbe21...c0d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #35 Skrevet 12. juli 2013 All parkmat er dårlig mat! Derfor pakker jeg alltid matpakke. Salat, baguetter, pitabrød med fyll osv. Anonymous poster hash: 0e403...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå