Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Nå har vi vært der i 3 fulle dager. Kjøpt lunch og middag der hver dag. Sier ikke at alt er like ille, men gjengs over er det dårlig!! Har vært i parker som er mye verre, men hadde forventet høyere standard i nettopp Dyreparken. Anonymous poster hash: 71aad...0d1
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Hvorfor lagde du ikke matpakke etter første dagen om det var så ille da ? Anonymous poster hash: 2a239...1ca
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Fordi med 4 barn så er det mye pes å pakke matpakker både til lunch og middag når man bor på hotell og MYE å drasse på. Dessuten er jeg på ferie og ønsker å slippe å lage matpakker. Vi r i parken fra 10-19 3 dager i strekk, ønsker lettvint. Er vel ikke for mye å forlange? Anonymous poster hash: 71aad...0d1
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Enig, var der i fjor. skulle ha taco buffe, og der manglet det så mye forskjelligt. betalte 180 kr for bare rester og "dritt". Var litt sur da =( Anonymous poster hash: 7f8a0...80a
DaTuMa Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Jeg ville lagd matpakke. Dere kan jo feks gå på en matbutikk som har salatbar og la barna lage hver sin lunsjboks. Alle parker har stort sett dyr og dårlig mat
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Jeg ville lagd matpakke. Dere kan jo feks gå på en matbutikk som har salatbar og la barna lage hver sin lunsjboks. Alle parker har stort sett dyr og dårlig mat Men middag også! Vi er i parken fra de åpner til de stenger. 4 barn, to voksne. Det er å pakke 12 matpakker det! Pr dag. Og vil gjerne ha et varmt måltid. Gleden med å ferie er å slippe å lage med mat. I tillegg drasse med 12 matpakker rundt... Gleden for oss å være på ferie er å slippe hverdagsmaset, kunne spise ute, kose oss. Det gjorde vi også, men hadde langt høyere forventninger til maten i en ellers flott park! Anonymous poster hash: 71aad...0d1
klg,2 boys now:) Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Skjønner hva du mener halve ferien for meg er og slippe og tenke,handle og lage mat hele tiden. Men må si meg enig i argumentet er veldig dårlig mat i alle parkene i Norge ihverfall de jeg har vært i. Vært i en del i Danmark også og der er d en helt annen standar.billig og grei mat.trenger ikke være dyrt,bare litt utvalg og litt grei kvalitet.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Jeg er helt uenig. Maten kan være litt dyr, men smaken er jo helt ok. Det er en familepark, ikke en gourmetrestaurant. Og om du smører matpakke for et par måltider så er ikke det så ille. Dyreparken har vel også blitt testvinner i å tilby best mat av alle norske familieparker, men den testen gikk vel mest i hvor sunn maten var.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Vi spiste burger på sabeltannplassen, den var kjempegod:)) Men vi var vanvittig sultne og da smaker jo det meste bra:) Anonymous poster hash: a6156...7e3
Musemorbr / Skrevet 11. juli 2013 #12 Skrevet 11. juli 2013 Vi hadde også problemer med å finne fornuftig mat der. Nå bodde vi i Abra Havn og lagde sunn mat selv. Hadde vi måttet spise junkfood hver dag hadde jeg blitt sprø.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #13 Skrevet 11. juli 2013 De burde hatt griller som folk kunne bruke selv, slik som i Hunderfossen. De er rett og slett supre! Anonymous poster hash: 433f8...3ad
Gjest Julia1984 Skrevet 11. juli 2013 #15 Skrevet 11. juli 2013 Selv om det er familiepark kan det vel være kvalitet på det de serverer?? Ang burgerne på kaptein sabeltann plassen.....de var TØRRE!!
Ms Moose Skrevet 11. juli 2013 #16 Skrevet 11. juli 2013 Syns ikkje maten i DP er så aller verst. :-D
Kaklehøna Skrevet 11. juli 2013 #17 Skrevet 11. juli 2013 Vi har vært MYE i dyreparken, og vi har prøvd alle spisestedene som er der. Maten er rett og slett elendig overalt der inne. Vi har derfor sluttet å spise på spisestedene der. Om vi er i parken over flere dager, så reiser vi til sørlandsparken for å spise, eventuelt tar med matpakke.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #18 Skrevet 11. juli 2013 Blir litt vanskelig å diskutere! De som synes maten i Dyreparken er super har kanskje ikke så store krav til mat generelt. Anonymous poster hash: 71aad...0d1
Heklemamma Skrevet 11. juli 2013 #19 Skrevet 11. juli 2013 Til parkmat å være, så syns jeg DP har helt OK mat. Det er jo som noen sier over her, en familiepark, og ikke en gourmetresturant. Vi har spist sjørøvermiddag de gangene vi har vært der, og der er det mye god mat. Vi fikk også vegetarmat det året min søster var med. Frokosten med sjørøverne har også mye å velge i, litt sånn typisk hotellfrokost, men helt OK.
Kaklehøna Skrevet 11. juli 2013 #20 Skrevet 11. juli 2013 Sjørøverfrokosten duger veldig bra. Der kan du velge mellom eggerøre, speilegg, pølser, bacon, kokt egg, kornblandinger, brød, pålegg, frukt osv. Veldig bra! Alt annet suger. Det er helt greit at det ikke er en gourmetrestaurant, men det er ikke for mye å forlange at maten skal smake ok.
Musemorbr / Skrevet 11. juli 2013 #21 Skrevet 11. juli 2013 Rett skal være rett, sjørøverfrokosten ER kjempebra.
Fomle84 Skrevet 11. juli 2013 #22 Skrevet 11. juli 2013 Er enig i at maten i dyreparken er dårlig. Det gjelder kongeparken og. Når vi har vært i dyreparken har vi smurt med litt god mat og bare kjøpt litt pølser og sånn og heller gått å spist utenfor parken når vi gikk hjem.
Puma - sprekker snart! Skrevet 11. juli 2013 #23 Skrevet 11. juli 2013 Enig, bare junkfood! Skjønner ikke at man organiserer et familiested slik.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #24 Skrevet 11. juli 2013 Finnes det noen spiseplasser i umiddelbar nærhet utenfor parken? Anonymous poster hash: 2c0f8...1e5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #25 Skrevet 11. juli 2013 Sørlandssenteret kanskje? Men aner ikke hva de har å tilby der. Mulig det er like elendig der Syns det er merkelig at man bare skal godta at maten inne i div parker er så elendig og, ikke minst, dyr. Det er jo en kjent sak at maten i Dyreparken er elendig. Dette burde parkledelsen tatt tak i! Anonymous poster hash: 5f34a...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå