Gå til innhold

Nok en formiddag med Fødeavdelingen.. Andre?;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Fødeavdelingen på opptak og sitter gjerne og ser på det om kvelden når jeg ikke får sove... Ser også på Jordmødrene på NRK nett - tv! Får ikke nok, jeg. Begynner å komme inn i en sånn fødeboble mot slutten at man tenker mye på det. Gruer meg litt til fødsel og smertene, men premien etterpå er jo så bra!

jeg har å fødeavdelingen på opptak :P så kan jeg spole som jeg vil.. jeg blir ikke særlig påvirket og er litt morsomt å se:) synes de er mere opptatt der at vordene mor skal ha det bra og smertefritt, enn hva jeg har erfart her :P

Jeg er også som deg havrebodl, må bare se det :P Har en mann som jobber turnus, og når han er hjemme på formiddagen er han like hekta som meg. Grei forberedelse.. Synes det er bra med sånne program, særlig i våre dager hvor folk ikke har vært i nærheten av en fødsel før de selv skal føde.

Men den britiske varianten er best.

Og nå er det oops jeg er gravid ;) Bra jeg har tidtrøyte ( er gått over termin :/)

Jeg er også som deg havrebodl, må bare se det :P Har en mann som jobber turnus, og når han er hjemme på formiddagen er han like hekta som meg. Grei forberedelse.. Synes det er bra med sånne program, særlig i våre dager hvor folk ikke har vært i nærheten av en fødsel før de selv skal føde.

Og nå er det oops jeg er gravid ;) Bra jeg har tidtrøyte ( er gått over termin :/)

Ja, den amerikanske er ikke så bra. Dessuten får jo alle epidural der, så de bare ligger der og venter før de føder... Oops jeg er gravid har jeg ikke sett. Hva og hvor?  :P

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg ser også på den av og til! Har termin i morgen og er blitt mer og mer følelsesladet og begynner å gråte av alle de skjønne, nydelige miraklene som blir født! SNUFS!!

Tenk at jeg også har en slik en i magen! Det hadde jeg nesten gitt opp håpet om å få oppleve derfor blir det så sterkt.

Ellers må jeg le også av alle de som skriker og herjer, men hvem vet kanskje jeg selv blir en av de ;)

Snart vil jeg nok få svar på det!

Bruker å se det, men ikke sett det på 2 dager. Har sett d nesten hver dag siden jeg ble 100% sykmeldt for 3 uker siden. Sitter å tuter og gleder meg til det er vår tur igjen:) blir ikke redd av å se på de kritiske situasjonene, men kjenner spenningen øker. Føler veldig med de foreldrene som gjennomgår både normale fødsler og der ikke alt går som planlagt.

Ja, den amerikanske er ikke så bra. Dessuten får jo alle epidural der, så de bare ligger der og venter før de føder... Oops jeg er gravid har jeg ikke sett. Hva og hvor?  :P
TLC i 11-tida.... Amerikansk om kvinner som ikke visste at de var gravide... Før de sitter på doskåla med ungen oppi, får å ta de mest ekstreme tilfellene. Helt utrolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...