Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Del Skrevet 10. juli 2013 Har nå hatt min 3 MA...Og etter de to første gangene kom mensen tilbake etter 4 uker, og alt var ok etter dette, normal utflod, eggløsningsslim og eggløsning begge gangene. Denne gangen kom også mensen tilbake etter 4 uker, det er nå ca 6 uker siden MA, så jeg har i disse dager nå eggløsning. Men det som er rart denne gangen er at jeg har hatt av og på med blodspor og brun utflod siden 3 dager etter mensen var slutt, også nå rundt eggløsningen. Lurere jo på hva som er grunnen til dette? Vi har hatt veldig mye mere sex enn vi pleier siden vi har hatt karantene nå i 4 uker, så det kan jo være gunnen siden slimhinnene kanskje ikke er helt på topp. Blir uansett glad for svar, og tror dere jeg har eggløsning selv om jeg blør litt? Har vært ivrig temper siste 4 årene, så vet at jeg har hatt eggløsningstemp i går med stigning i dag, så da er eggløsning over, men man blir jo usikker når man blør, pluaa at jeg ikke har hatt eggløsnngsslim??? Takkkker for svar. :-) Anonymous poster hash: 0aef7...559 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063595-hva-kan-dette-v%C3%A6re-noen-som-vet/
helixxx Skrevet 11. juli 2013 #2 Del Skrevet 11. juli 2013 Eg har hatt 5 ufrivillige abortar og opplevde og etter den siste at eg hadde litt "spotting" innimellom mensen. Kanskje det berre er systemet som prøvar å komme skikkeleg i orden igjen. Eller...du kan ikkje vere gravid igjen då? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063595-hva-kan-dette-v%C3%A6re-noen-som-vet/#findComment-145508541
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Del Skrevet 11. juli 2013 Eg har hatt 5 ufrivillige abortar og opplevde og etter den siste at eg hadde litt "spotting" innimellom mensen. Kanskje det berre er systemet som prøvar å komme skikkeleg i orden igjen. Eller...du kan ikkje vere gravid igjen då? Takk for svar:) Jo det er jo en mulighet for at jeg kan være gravid igjen, men jeg tror ikke det egentlig, det har gått ca 6 mnd etter hver MA før jeg har blitt gravid igjen. Og graviditetstest er jo litt bortkaset i og med at jeg har hatt høy HCG i ca 9-12 uker de andre 2 gangene siden jeg var såpass langt på vei ved hver MA. Nå har jeg ikke testet, men om ikke mensen kommer om ca 2 uker så tar jeg en test da, er jo i følge mine beregninger rett over eggløsning. Det kan jo også være en kraftig eggløsning som har forårsaket litt blod eller som du skriver at systemet prøver å komme tilbake til normalen igjen og ikke har helt styr på ting der nede. Må vel bare vente å se, bestiller meg uansett en GYN time når jeg kommer fra ferie om 2 uker. Anonymous poster hash: 0aef7...559 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063595-hva-kan-dette-v%C3%A6re-noen-som-vet/#findComment-145509244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå