Gå til innhold

Var litt snill mot meg selv i dag. Anbefales!

Anbefalte innlegg

Jeg har noen dager fri, da mannen har tatt med seg barna til foreldrene sine en tur. I dag tuslet jeg litt rundt i byen og gikk forbi et sånt "skjønnhetssted" hvor de reklamerte for drop-in timer. Plutselig satt jeg der og fikk vippene farget og føttene pleiet og lakket! Utrolig deilig å se litt fresh ut på føttene (de er ikke så tilgjengelige om dagen akkurat) og hvis vippefargen holder til fødsel, ser jeg kanskje litt mer OK ut på nettopp født- bildene... 

Kan virkelig anbefales! Man får ikke så mye tid til å stelle med seg selv etter fødsel. 

Fortsetter under...

Så deilig:) jeg skal til frisøren i dag, men sku gjerne ordnet neglene også:))).. Vippefarging?! Er det sånn som går bort etterhvert?! Er bare 4 dager igjen nå så da holder den vel:) ja man må skjemme seg selv litt bort før når muligheten byr seg:P

Har i dag farget håret og man føler seg jo så fresh:) tror det blir vipper i mårn:P har 4 dager igjen, men når man bruker litt penger på seg selv og utseende føler man seg jo så mye bedre:) nå føles det ikke så tungt lengre:)

Annonse

Har 12 dager til termin. Denne veka har eg tatt fotpleie med lakking av negler (+ diamant!), ansiktspleie med napping/forming av bryn og frisørtime med hår- og øyenbrynsfarge...............Skikkeleg luksus for mor......... Har håpa på at fødselen ikkje skulle skje, slik at eg har fått med meg alle timane! Kan virkelig anbefales som "tidtrøyte" no i innspurten........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...