Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte den en del senere sist, så tror ikke jeg prøvde før jeg var relativt langt sist. Men tror det er en stund til en klarer å finne. Det er jo så lite enda. Jeg har ikke tenkt å prøve før nærmere uke 20 tror jeg, kanskje for tidlig det og. Tror det er veldig ulikt hvor tidlig en får det til. Men det er veldig koselig:)

Jeg fant min tilfeldig i skapet i går, tenkte det var alt for tidlig (9 uker) - men MÅTTE jo prøve for det om :-)

Jeg er 3 gangs gravid så livmoren er jo kommet litt over skambenet alt - jeg fant den...

Ikke til å at feil av, hjertet slo kjempefort, minst dobbelt så fort som min egen puls.

Jeg måtte styre å leite ganske mye for å finne den altså. Sikker derfor det står fra uke 12 på esken, antar det er mye lettere da!

Annonse

Jeg fant min 9+ 3 (9+1, justert etter ordinær ultralyd).... lette langt nede og pekte nedover mot skambeinet. Var et par ganger i ukene etter det jeg måtte slite litt for å finne den (vente til dagen etter å sånn), men som regel gikk det fint. Og da jeg hadde en blødning i uke 13 var jeg såååå glad for at jeg visste hvordan og hvor jeg skulle lete og ble utrolig beroliget da jeg fant den (dro til lege uansett, men hadde nok omkommet på vei til legen hvis jeg ikke hadde funnet den deilige lyden før jeg dro). Nå er jeg i 3. trimester og alt virker fint med den lille. 

Elsker rett og slett den lille <3- boksen. 

Fant den da jeg var 9+4 i dette svangerskapet. Måtte, som de andre her, lete litt rundt før jeg fant den, men da jeg traff var det ikke til å misforstå :) Hadde stor glede av monitoren under forrige svangerskap også, så har blitt ganske glad i duppeditten!

Andre svangerskap her, og vi fant hjertelyd denne gang i uke 9+. Husker ikke eksakt dagen, bare at jeg var 9+noe ;-) Var mannen som prøvde, og han traff rett på! Det var nok tilfeldig da, har måttet bruke litt tid å lete i en periode etter det. Nå er jeg 16+4, og finner lett hjertelyden. Hører til og med bevegelser! Herlig :D

Annonse

Selges her: www.angelsounds.no

Jeg fikk min doppler i posten allerede dagen etter at jeg bestilte og hørte hjertelyden så tidlig som i uke 10.

Fantastisk opplevelse!

Ville ikke kjøpt den på Ebay da det florerer med piratkopier der.

Anonymous poster hash: 34d4d...c10

jeg prøvde i går, 9+2, fant ingenting, men det er vel i tidligste laget? :) Ble ikke så veldig stressa som jeg hadde trodd jeg kom til å bli :)

Ja, det er tidlig, så jeg hadde ikke blitt bekymret jeg heller :) tror bare jeg var heldig som fant den på søndag. Hadde ikke forventet det egentlig. Er vel fra ca uke 12 det egentlig står at den kan brukes? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...