Lillababy Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Hei hei! Eg var ein del innpå her då eg gjekk gravid med sønnen vår som er ti mnd. I dag har me testa positivt, og fekk vledig lyst inn igjen Er det nokon kjente her frå sist gong? Uansett hei til alle saman, gratulerer med dekas positive test. I dag er eg så lukkeleg. Skal ein tur til legen i morgon. Fekk påvist gbs forrige gong og vil sjekka om det er oppblomstring no. Utanom den bekymringa er alt berre glede
Musemorbr / Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Gratulerer så mye. Det blir marsbaby på deg også? Mulig de du kjente sist gang er her, men hvis ikke så er vi ganske så trivelige vi andre også.
Lillababy Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2013 Tusen tusen takk! Musemorbr / : det tviler eg ikkje et sekund på! På når testen blei positiv( tok fleire)og det eg kan om hcg trur eg det er 21, mars som er termin. siste mens var 30 mai, så då er det 8. mars. ,men syklusen er nok på bærtur pga forrige fødsel. eg trur altså at eggl var to veker forsinka. men har vore hjå lege i dag. Har tatt blodprøve for blant anna hcg, og er også henvist tidlig ultralyd. så skal nok finna ut av det eg bestilte meg ein legetime fordi me fann ut i sist svangerskap at eg er bærer av bbs, og vil sjekka om det er oppblomstring då eg har lese at det medfører auka fare for abort. har hatt ein ma før... Gler meg til å følga de andre her, håpar me får gode svangerskap og herlege babyar alle sammen
Gjest Østfold-80 Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Gratulerer så masse!! Krysser fingrene for at alt går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå