Gjest Skrevet 10. juli 2013 #26 Skrevet 10. juli 2013 Å herre!!! Jeg sitter her og byssebysser på lille krapyl som lider av seperasjonsangst og som kan lukte når mamma tenker på å forlate rommet og surfer på dib med telefonen min - da passer det veldig, veldig, veldig dårlig med sånne latterkuler som denne tråden gir meg Det toppet seg nå med bilder av hi's fødsel hvor det spretter en analkule ut midt i den største pressrien hvor den treffer jordmor midt i panna så hun går i gulvet med et brak Dæven døtte...ler så jeg griner her
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #27 Skrevet 10. juli 2013 Å herre!!! Jeg sitter her og byssebysser på lille krapyl som lider av seperasjonsangst og som kan lukte når mamma tenker på å forlate rommet og surfer på dib med telefonen min - da passer det veldig, veldig, veldig dårlig med sånne latterkuler som denne tråden gir meg Det toppet seg nå med bilder av hi's fødsel hvor det spretter en analkule ut midt i den største pressrien hvor den treffer jordmor midt i panna så hun går i gulvet med et brak Haha ler meg ihjel, ser det for meg haha. Skulle likt å vært en flue på veggen under den fødselen:) Eller kanskje ikke.. Jeg mener, kulene kan ha god fart, tenk om de spretter videre fra jordmora over på deg :-p Neeeei, syke syke bilder i hodet her...
Eeniemeenie Skrevet 10. juli 2013 #28 Skrevet 10. juli 2013 Kjøpt analkuler http://www.kondomeriet.no/produkt/thai-analkuler/30681332 men puttet de i tissen, og har klippet av halvparten. Hadde sex med pulekompisen min mens de var inni. Nå får jeg de faen meg ikke ut igjen og finner de ikke igjen. De er presset helt opp i hullet. Kommer de ut av seg selv?? Anonymous poster hash: f272d...b46 Det heter analkuler av en grunn. Just saying. Kanskje du burde gå til legen, de har vel sett mye rart på legevakta! Mista en tampong oppi der en gang, og den kom ut etter mye pressing. Omtrent som en fødsel. *Flau*
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #29 Skrevet 10. juli 2013 Å herre!!! Jeg sitter her og byssebysser på lille krapyl som lider av seperasjonsangst og som kan lukte når mamma tenker på å forlate rommet og surfer på dib med telefonen min - da passer det veldig, veldig, veldig dårlig med sånne latterkuler som denne tråden gir meg Det toppet seg nå med bilder av hi's fødsel hvor det spretter en analkule ut midt i den største pressrien hvor den treffer jordmor midt i panna så hun går i gulvet med et brak Haha ler meg ihjel, ser det for meg haha. Skulle likt å vært en flue på veggen under den fødselen:) Eller kanskje ikke.. Jeg mener, kulene kan ha god fart, tenk om de spretter videre fra jordmora over på deg :-p Neeeei, syke syke bilder i hodet her... En stk skvist tyrkisk flue
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #30 Skrevet 10. juli 2013 Jesus Kristus, og så jeg som skal prøve å få lille til å sove.. Han ligger her storøyd og ser på mor som ler seg skvett ihjel!
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 10. juli 2013 #32 Skrevet 10. juli 2013 Hahaha... Festlig tråd.... Ser for meg ungen kommer ut med de kulene som rangle eller noe i den duren.... Hihihi..... Tydelig noen som kjeder seg her altså... :D :D
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #33 Skrevet 10. juli 2013 La meg på gulvet med rompen og bena opp i luften og helte 1dl olivenolje i hullet med en trakt. Lar det godtgjøre seg litt og kanskje det smører kulene slik de flir ut igjen? Jaja ligger nå her jeg., før eller senere kommer de ut, termin om 2 uker så kommer de ikke nå kommer de vel da Hi Anonymous poster hash: f272d...b46 Hvordan i all verden har du tenkt deg å gjøre dette videre..... den desiliteren med olivenolje må komme ut igjen, vet du... Og det lille faktum at olivenolje ikke har noe i vagina å gjøre. Kjøp i hvert fall Vivag eller Ecovag og bruk de neste dagene!!! Men jeg synes kanskje mest synd på typen her!!!! Her er dama sprekkferdig høygravid, skulle tro det var nok med et babyhode inni der om han ikke trenger flere analkuler inni der samtidig for å bli stimulert. Hva skal denne stakkars mannen gjøre etter at dama har født ut både baby og analkuler??? En sekk analkuler - fjorten esker med "3 for 2"-tilbud?? Nei, han går nok for biljardkuler i neste runde, tenker jeg.... Anonymous poster hash: 5507e...382
Light of my life Skrevet 10. juli 2013 #34 Skrevet 10. juli 2013 Haha, nå fikk jeg meg en god latter men samtidig er jeg litt bekymret for en høygravid HI med savnede kuler i feil hull Kanskje litt feil tid å eksperimentere med slikt når man er høygravid??
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. juli 2013 #35 Skrevet 10. juli 2013 Å herre!!! Jeg sitter her og byssebysser på lille krapyl som lider av seperasjonsangst og som kan lukte når mamma tenker på å forlate rommet og surfer på dib med telefonen min - da passer det veldig, veldig, veldig dårlig med sånne latterkuler som denne tråden gir meg Det toppet seg nå med bilder av hi's fødsel hvor det spretter en analkule ut midt i den største pressrien hvor den treffer jordmor midt i panna så hun går i gulvet med et brak Haha ler meg ihjel, ser det for meg haha. Skulle likt å vært en flue på veggen under den fødselen:) Eller kanskje ikke.. Jeg mener, kulene kan ha god fart, tenk om de spretter videre fra jordmora over på deg :-p Neeeei, syke syke bilder i hodet her... En stk skvist tyrkisk flue Haha ler så jeg griner her jeg sitter!!
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2013 #36 Skrevet 10. juli 2013 Auuuu!! Det gjør så vondt når jeg ler!!! (KS for en uke siden) Man putter da ikke ting som er beregnet for bruk i stussen opp i fiffinetten *rystet*
Rivjernet Skrevet 10. juli 2013 #37 Skrevet 10. juli 2013 I urinrøret? Ring legevakten... Anonymous poster hash: c7540...edd Nei ikke urinrøret, men i tissen, fitta, glufsa, mammahølet, vagina, forstår du nå? I det hullet man putter kuken inn i Hi Anonymous poster hash: f272d...b46 Sjeden, mener du?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #38 Skrevet 10. juli 2013 I urinrøret? Ring legevakten... Anonymous poster hash: c7540...edd Nei ikke urinrøret, men i tissen, fitta, glufsa, mammahølet, vagina, forstår du nå? I det hullet man putter kuken inn i Hi Anonymous poster hash: f272d...b46 Sjeden, mener du?Nei, sKjeden. Hva er sjeden? Anonymous poster hash: f272d...b46
Himmel og hav Skrevet 10. juli 2013 #39 Skrevet 10. juli 2013 Jeg dævver! Rett hjem fra stemningsfull bryggekantkonsert med hvitvinssus i hodet og vakkersang i ørene og til hittegods på avveie. Eller blir det innveie...? Kontrasten er påtakelig, men festlig i beste dib-stil! Jeg har ingen andre gode råd enn å få tak i en venn med lange fingre, ev. stekepinsett, pølseklype el. Om du ikke får de ut, så er det sikkert penger å hente hos 1000-tipset hos VG når barnet kommer til. "Baby født med baller - var det hole in one?"
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #40 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg smørt musa mi med olivenolje, har tømt resten av flasken med glidemiddel og en dråpe pepperminteolje( kun for luktens skyld da) har hentet pølseklypen og speil og er klar til utgravning. Wish me luck..! Anonymous poster hash: f272d...b46
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #41 Skrevet 10. juli 2013 Skulle dette vise seg å være sant så tror jeg HI kommer til å føde i natt! Stakkars unge tenker jeg. Risikerer både blåmerker og hjernerystelse påført av analkuler hamrende mot panna! Anonymous poster hash: cd87f...19a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #42 Skrevet 10. juli 2013 Åssen går det med pølseklypa hi Herregud, lenge siden jeg har ledd så mye av et innlegg her inne Anonymous poster hash: 8f869...a1b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #43 Skrevet 10. juli 2013 Skulle dette vise seg å være sant så tror jeg HI kommer til å føde i natt! Stakkars unge tenker jeg. Risikerer både blåmerker og hjernerystelse påført av analkuler hamrende mot panna! Anonymous poster hash: cd87f...19a Ungen kommer nok ut i rakkettfart da siden hi har inntatt så mye olivenolje ;-) Anonymous poster hash: 05ea1...bec
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #44 Skrevet 10. juli 2013 Jeg kjenner også at jeg tross alt er veldig glad på hi's vegne at det er en dame og ikke en mann med dette problemet mtp overskriften.
Tante_Esel Skrevet 10. juli 2013 #45 Skrevet 10. juli 2013 haha LER så jeg rister her!!!!! DAGENS eller tror forresten det er den Morsomste tråden jeg har lest her på 5 år!!!
Super-woman Skrevet 10. juli 2013 #46 Skrevet 10. juli 2013 hahahaha ler godt her jeg sitter nå Mannen rister på hodet og synes synd på babyen i magen huff, åssen går det med gravinga Hi?Pass på at du ikke tar vannet til babyen da
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #47 Skrevet 10. juli 2013 Bruk pølseklypa som en jekk for å åpne skjedeåpningen, så kommer de ut i en fart, skal du se Anonymous poster hash: 5507e...382
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #48 Skrevet 10. juli 2013 Er hun moden, så stikker hun vel hull på fosterhinna.. og med all den oljen, så er det sjanse for veeeldig hurtig fødsel, så det er jo ganske enkel løsning: Jordmor bør bruke slik pleksiglass skjerm under fødselen! Anonymous poster hash: 82d65...710
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #49 Skrevet 11. juli 2013 Var det et forsøk på billig vaginaforkortelse? Billigere enn penisforlenger? Anonymous poster hash: 6be09...7d0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #50 Skrevet 11. juli 2013 Uff. Dette her var tragikomisk for å si det sånn. Skjønner ikke helt hvordan noe kan forsvinne oppi der? Det er jo ikke akkurat stor plass oppi der? Hvordan ser analkuler ut? Er de de lange med tråder imellom ? Som man trekker ut av rumpen? Anonymous poster hash: ad67a...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå