Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Kjøpt analkuler http://www.kondomeriet.no/produkt/thai-analkuler/30681332 men puttet de i tissen, og har klippet av halvparten. Hadde sex med pulekompisen min mens de var inni. Nå får jeg de faen meg ikke ut igjen og finner de ikke igjen. De er presset helt opp i hullet. Kommer de ut av seg selv?? Anonymous poster hash: f272d...b46
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Nei, det tviler jeg sterkt på. Hvorfor putter du analkuler i vaginaen? Anonymous poster hash: b22ca...c27
<3 2G <3 Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Hopp litt rundt med bena de hverandre så kommer de vel snart.
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Også i tissen, da gitt - det må jo kalles å skyte på feil skive.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 I urinrøret? Ring legevakten... Anonymous poster hash: c7540...edd
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 I urinrøret? Ring legevakten... Anonymous poster hash: c7540...edd Nei ikke urinrøret, men i tissen, fitta, glufsa, mammahølet, vagina, forstår du nå? I det hullet man putter kuken inn i Hi Anonymous poster hash: f272d...b46
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Hopp litt rundt med bena de hverandre så kommer de vel snart. Nå ga du meg dagens latterkule Syns jeg ser hi i lette hopp med brei beinføring Endret 10. juli 2013 av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 I urinrøret? Ring legevakten... Anonymous poster hash: c7540...edd Nei ikke urinrøret, men i tissen, fitta, glufsa, mammahølet, vagina, forstår du nå? I det hullet man putter kuken inn i Hi Anonymous poster hash: f272d...b46 Ja jeg har nok sikkert litt tungt for det... Eller kanskje det er du som har det, jeg tenker på det faktum at du helt tydelig ikke har tenkt over at "tissen" og vagina ikke er det samme. Anonymous poster hash: c7540...edd
Gjest Lagå Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Du får presse samtidig som du stikker inn et par fingre for å prøve å grave dem ut da ... Og kanskje du slutter å putte analkuler oppi der? Er en grunn til at tamponger og vaginaegg har tråder på seg
Ziiona Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Kan jeg spørre hvorfor du puttet analkuler i vagina? Haha! Du får prøve å presse de ut, evt sette deg på huk og grave.
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 (endret) I urinrøret? Ring legevakten... Anonymous poster hash: c7540...edd Nei ikke urinrøret, men i tissen, fitta, glufsa, mammahølet, vagina, forstår du nå? I det hullet man putter kuken inn i Hi Anonymous poster hash: f272d...b46 "Det hullet" har ingenting med tiss å gjøre, dere kommer nok dit i naturfag snart at dere lærer mer om anatomi. Endret 10. juli 2013 av sug lut
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Et ord: hånddusjen.... Tror ikke ettordsforklaringer er tingen her, snart har hun putta hele hånddusjen etter.
Gjest Lagå Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Et ord: hånddusjen.... Tror ikke ettordsforklaringer er tingen her, snart har hun putta hele hånddusjen etter. HAHAHAAHA!
Puma - sprekker snart! Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 Et ord: hånddusjen.... Tror ikke ettordsforklaringer er tingen her, snart har hun putta hele hånddusjen etter. Hahaha, ikke gi meg sånne bilder, Luten, det ender i katastrofefødsel!
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Et ord: hånddusjen.... Tror ikke ettordsforklaringer er tingen her, snart har hun putta hele hånddusjen etter. Hahaha, ikke gi meg sånne bilder, Luten, det ender i katastrofefødsel! Hahahahha huff!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Hahaha.. Det blir nok en merkelig time hos gyn. om du ikke får de ut på egenhånd.. Beklager at jeg ler altså.. Men hva i all verden skulle du med de der inni?! Får gjøre som du får rådet her, å hoppe bredbent rundt, eller ringe pulekompisen og høre om han vil hjelpe deg med å få de ut igjen :-p Men må da spøre som andre jeg: Hva i ALL VERDEN skulle du putte analkuler i vaginaen for?!?!?!?!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 La meg på gulvet med rompen og bena opp i luften og helte 1dl olivenolje i hullet med en trakt. Lar det godtgjøre seg litt og kanskje det smører kulene slik de flir ut igjen? Jaja ligger nå her jeg., før eller senere kommer de ut, termin om 2 uker så kommer de ikke nå kommer de vel da Hi Anonymous poster hash: f272d...b46
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #19 Skrevet 10. juli 2013 Hahaha.. Det blir nok en merkelig time hos gyn. om du ikke får de ut på egenhånd.. Beklager at jeg ler altså.. Men hva i all verden skulle du med de der inni?! Får gjøre som du får rådet her, å hoppe bredbent rundt, eller ringe pulekompisen og høre om han vil hjelpe deg med å få de ut igjen :-p Men må da spøre som andre jeg: Hva i ALL VERDEN skulle du putte analkuler i vaginaen for?!?!?!?! Pulekompisen synes det er deilig så da prøvde vi det:s han har gjort det før med en annen dame..Hi Anonymous poster hash: f272d...b46
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #20 Skrevet 10. juli 2013 Greit at han likte det, men jeg hadde på ingen måte klippet av et sex-leketøy, ment for et annet hull mens jeg var gravid.. Anonymous poster hash: c7540...edd
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. juli 2013 #21 Skrevet 10. juli 2013 Et ord: hånddusjen.... Tror ikke ettordsforklaringer er tingen her, snart har hun putta hele hånddusjen etter. Det er ikke ofte jeg gjør dette, men ; lol!!!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #22 Skrevet 10. juli 2013 Hahaha.. Det blir nok en merkelig time hos gyn. om du ikke får de ut på egenhånd.. Beklager at jeg ler altså.. Men hva i all verden skulle du med de der inni?! Får gjøre som du får rådet her, å hoppe bredbent rundt, eller ringe pulekompisen og høre om han vil hjelpe deg med å få de ut igjen :-p Men må da spøre som andre jeg: Hva i ALL VERDEN skulle du putte analkuler i vaginaen for?!?!?!?! Pulekompisen synes det er deilig så da prøvde vi det:s han har gjort det før med en annen dame..Hi Anonymous poster hash: f272d...b46 Da stiller det seg enkelt mener jeg, HAN ville prøve det ut, han får hjelpe deg med å få den ut igjen, kanskje han forstår dette ikke var det smarteste trekket...
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 Å herre!!! Jeg sitter her og byssebysser på lille krapyl som lider av seperasjonsangst og som kan lukte når mamma tenker på å forlate rommet og surfer på dib med telefonen min - da passer det veldig, veldig, veldig dårlig med sånne latterkuler som denne tråden gir meg Det toppet seg nå med bilder av hi's fødsel hvor det spretter en analkule ut midt i den største pressrien hvor den treffer jordmor midt i panna så hun går i gulvet med et brak
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. juli 2013 #24 Skrevet 10. juli 2013 Å herre!!! Jeg sitter her og byssebysser på lille krapyl som lider av seperasjonsangst og som kan lukte når mamma tenker på å forlate rommet og surfer på dib med telefonen min - da passer det veldig, veldig, veldig dårlig med sånne latterkuler som denne tråden gir meg Det toppet seg nå med bilder av hi's fødsel hvor det spretter en analkule ut midt i den største pressrien hvor den treffer jordmor midt i panna så hun går i gulvet med et brak Haha ler meg ihjel, ser det for meg haha. Skulle likt å vært en flue på veggen under den fødselen:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #25 Skrevet 10. juli 2013 Å herre!!! Jeg sitter her og byssebysser på lille krapyl som lider av seperasjonsangst og som kan lukte når mamma tenker på å forlate rommet og surfer på dib med telefonen min - da passer det veldig, veldig, veldig dårlig med sånne latterkuler som denne tråden gir meg Det toppet seg nå med bilder av hi's fødsel hvor det spretter en analkule ut midt i den største pressrien hvor den treffer jordmor midt i panna så hun går i gulvet med et brak Åh guri... Jeg dævver snart!! Latterkrampe uten sidestykke her, og det hjelper lite på hostekula jeg allerede har glist på meg her :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå