Gå til innhold

Ingen hjertelyd!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

legen min fant den i uke 13, jeg har funnet den selv med Doppler med en gang hver gang jeg har prøvd siden... men det er nok veldig forskjellig..

jeg så hvor legen fant den og lytta bare samme sted etterpå :)

Er ikke noe fasit på det, men siden legen ikke vil gjøre dette før i uke 18-19 så er det sikkert en grunn til det

fikk og beskjed i uke 13 om at "vi hvertfall kunne prøve"..

Anonymous poster hash: 8db1f...6b6

Vi fikk høre noe hos JM i går, var da 13+1 på vei. Men det varte i typ ett sekund eller noe, men nok til at hun satte et pluss på skjemaet. Hun sa før hun la apparatet på meg at jeg ikke måtte bli bekymret om hun ikke fant den siden jeg ikke har kommet langt nok.

Helt vanlig! :-)

Jordmor hørte etter hjertelyd i uke 16 på meg, fant den svakt etter å ha lett lenge, men ikke nok til å måle frekvens.

Har brukt angelsound siden uke 12 selv og har funnet den hver gang. Men tom. i uke 21 slet jeg skikkelig med å finne den en gang!

Min fastlege sa når jeg var 12 uker på vei at hun vanligvis ikke lyttet etter hjertelyd fordi det var sjelden at de fant det så tidlig. Men hun sa at hun kunne prøve. Jeg var forberedt på at jeg kanskje ikke ville høre noe, og at det ikke trengte å bety at noe var feil. Hun fant hjertelyd. 

Når jeg var kanskje 14 uker på vei, tror jeg det var, så hørte også jordmor etter hjertelyd og hun fant den da også. Så jeg tror jeg har vært heldig som har hatt babyen liggende slik som den har liggi slik at man har kunnet hørt hjertelyden. 

Men tror ikke du trenger å bekymre deg, de sier jo at det er vanligst å ikke høre så tidlig. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...