Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor ble innlegget HI har sitert meg på her, slettet? Og hvorfor gidder dere å slette innlegget når dere lar siteringen stå...?

Jeg er HI og jeg har da ikke nevnt å avlive katten med et eneste ord???

Selvsagt skal jeg ikke drepe katten. MEN jeg syns det er irriterende at jeg ikke kan la babyen ligge og sove i vognen sin utenfor kjøkkenvinduet mens jeg gjør andre ting fordi jeg må passe på at andres kjæledyr ikke skader babyen min.

Det er ikke det at hun sover dårligere inne om dagen, hun sover ingenting inne mens hun glatt kan sove i to timer om gangen i vognen sin.

Å kalle en liten baby for drittunge og meg for drittkjerring er jo så langt over grensen for normal oppførsel at jeg umiddelbart får følelsen av å ha med en gal kattedame å gjøre og ikke et friskt og oppegående menneske som kan sosiale koder.

hi

Anonymous poster hash: c6ab7...395

Å kalle babyen din drittunge er langt over streken. Å kalle deg drittkjerring er vel omtrent like hyggelig som at du skriver kattefaen om katten? Som såvidt jeg forstår ikke engang har gjort noe galt så langt.

Du får se til babyen din da vet du, slik andre mennesker gjør.

Ååååhhhjaaaa. Skal jeg altså se til babyen? Det var jo en strålende idé! Tusen takk for ditt kloke råd. Hva skulle man gjort uten kloke hoder som deg.

Hi

Anonymous poster hash: c6ab7...395

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063384-hvorfor-ble-innlegget-slettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Innlegget ditt ble slettet fordi det var svar på slettet innlegg. Vi lar ikke siteringer stå, dessverre kan det hende av vi misser noen da det skrives veldig mye, men ser du noe innlegg som er slettet men det fortsatt finnes igjen som sitering er du velkommen til å si i fra ved å rapportere inn innlegget.

Ha en fin dag videre!

Moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...