Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Hvordan er dette?Det er jo masse koffein i det..Men er det farlig å ta en liten boks? Hvordan kan babyen reagere på det? Anonymous poster hash: 96a4c...fd2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Er vell som å drikke en kanne kaffe eller mer før du ammer, syns ikke det er så lurt nei. Å hjelpe så mye kjemikaler det er i det, syns ikke det burde vært lovlig for noen jeg da.. Anonymous poster hash: 25c33...695
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Hvordan er dette?Det er jo masse koffein i det..Men er det farlig å ta en liten boks? Hvordan kan babyen reagere på det? Anonymous poster hash: 96a4c...fd2 Ikke farligere enn kaffe tror jeg. Har ikke merka noenting på snuppa mi. Tar meg en boks av og til, men gjerne like etter at jeg har amma sånn for sikkerhetsskyld. Anonymous poster hash: 4253f...0e0
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Hadde jeg hivd nedpå en av de minste boksene med Red Bull, så hadde jeg rista bortover gulvet Ungen hadde fått milkshake med bobler! Så jeg ville aldri gjort det, er så overfølsom mot koffein :/ Kan ikke drikke cola uten å få hjerteklapp Og tenker at en baby sikkert er like følsom?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Huff, energidrikker er noe tøv og tøys.Liker det ikke. Altså, smaken er greit nok, og jeg selv får INGEN virkning, om jeg så tyller nedpå Redbull/vodka hele kvelden..Ikke sånn" bli supervåken/energisk iallefall. Jeg synes det er skummelt når 15 åringer spyr etter og ha drukket en 0,5bok energidrikk litt "for fort"..Og tenker at en boks øl ville IKKE ført til det...Jeg kommer til og kjøpe øl til mine barn, før energidrikk...(etter de er 18 selvsagt),- finner disse drikkene som noe uhørt som ALDRI skulle blitt tilatt.:Takke seg til da vi kun hadde XL1 som energidrikk: Smakter som f...,m en var eneste alternativ, og ble vel kun brukt når man "Måtte":..Med noen unntak... Energidrikker utspiller INGEN rolle, anent enn at vi har fått nok et "nøringsmiddel" folk blir avhengige av og som er med på og øke fedmeepedemiens eskalasjon... Om man ikke skal løe/trene hardt i minst et par timer så er energidrikk helt uten noe "viktig" virkning....Håper vi snart får forbud mot det,- istedet så er det faktisk letter for alle her til lands, også små barn, og kjøpe, enn i Sverige f.eks... Så jeg ville ALDRI tatt en slurk energidrikk før amming en gang..Jeg har sluttet hetl emd det selv også,- selv om smaken er god,og flere typer er utmerket som "blandevann" pga smaken... Anonymous poster hash: fecc3...eba
Verobella Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Hvordan er dette?Det er jo masse koffein i det..Men er det farlig å ta en liten boks? Hvordan kan babyen reagere på det? Anonymous poster hash: 96a4c...fd2 Det er så gøy å lese om alle som skriver at redbull inneholder en kanne med kaffe eller mange kaffekopper, dette er bare tull. Hvis en drikker en liten redbull (jeg kjøper i sverige) så inneholder det faktisk mindre koffein enn 1 kopp med kaffe gjør, så tenk litt på det Til sammenligning inneholder en kopp vanlig kaffe 50–70 mg koffein per 100 ml, og espresso opp mot 300 mg per 100 ml. Koffeininnholdet i energidrikker er altså mye lavere enn i kaffe.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Står på boksene at barn og ammende ikke skal drikke disse. Anonymous poster hash: 3e153...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå