Gå til innhold

NOEN SOM HAR PEILING?

Anbefalte innlegg

Har skrevet denne på noen andre tråder og, men her ser kanskje fler den så håper noen har noen lure svar til meg :P

Nå skjønner jeg ingenting..

Skrev tidligere i dag at tanta hadde kommet. Hadde bittelitt mørkt blod på papiret og var også litt slimete, men så stoppa det helt.. Det har ikke vært noe siden i dag tidlig, og nå er det kun vannete utflod.. Er dette vanlig? Kan det være festeblødning nå? Har hatt sex ca hver tredje dag fram til i går.. Da må evt eggløsning vært mye senere enn antatt.. Mener å huske at det var slik med mitt andre svangerskap og, men husker ikke.. Tok test i dag, men blendahvit.. Hadde masse mensmurringer i dag tidlig, men nå er de nesten helt vekke :)

Har hatt mye tidlige symptomer som sist.. Mild hodepine nesten hele dagen i en uke, vondt i korsrygg og mensmurringer, ømme brystvorter, lysten på spesielle ting, småkvalm og veldig trøtt på dagen..

Magefølelsen har sagt at jeg er gravid..

Tanta har ikke stoppet opp slik før i vanlige perioder.. Så om noen har erfaringer eller har peilig så blir jeg veldig glad før svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063350-noen-som-har-peiling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Østfold-80

Av egen erfaring så kan jo dette være en festeblødning.... Jeg er gravid i uke 5 nå,og jeg trudde selv at jeg fikk litt tidligere mens denne gang. Jeg fikk litt brun utflod 3 dager før ikm,tenkte bare at å nei nå kom mensen litt før. Dagen etter så kom det ut en liten `slim klump` med litt blod og 3 dagen så hadde jeg bare litt brun utflod igjen også stoppa det helt opp! Dagen etter ikm tok en da en test,og den var positiv!:) Sorry detaljene..hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...