MarsBaby2011 Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hei! Jeg fikk positiv test 6.juli og har termin 13-14 mars 2014. :-D Også lurer jeg på når jeg skal kontakte lege/jordmor? Dette er barn nr 2. Men jeg husker ikke helt hvordan vi gjorde det sist. Vi er på ferie nå så tenkte å kontakte jordmor når jeg kommer hjem og bestille en lege time i slutten av juli starten av august(pga mye komplikasjoner med førstemann) Jeg har hatt to blødninger, men det er etter samleie så er ikke så bekymret ang det. Hadde en del blødninger med nr 1 også. Eller er det normalt og vente lengre?? :-/ litt usikker.
Heklemamma Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Gratulerer så mye med nummer to på vei. Ring med en gang dere kommer hjem fra ferie du. Det er bedre å ringe litt for tidlig enn litt for sent. Jeg ringte dagen etter jeg hadde positiv test. Fikk time to uker senere.
MarsBaby2011 Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2013 Gratulerer så mye med nummer to på vei. Ring med en gang dere kommer hjem fra ferie du. Det er bedre å ringe litt for tidlig enn litt for sent. Jeg ringte dagen etter jeg hadde positiv test. Fikk time to uker senere. Da gjør jeg det:) Legen min har ganske lang vente tid også. Så er det greit å få tatt en skjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå