Gå til innhold

Kloke erfarne hoder?

Anbefalte innlegg

Håper noen med litt mere erfaring enn meg kan svare...er om mulig førstegangsgravid. Tingen er at jeg forventet menstrasjon senest fredag i forje uke. Tok en cb test med morgen urin fredags morgen, den var posetiv 1-2 uker. Så tok jeg en ny test lørdagsmorgen, fikk samme resultat. Så tenkte jeg at det var lurt å få det bekreftet hos legen. Var der Mandag med urinprøve, men der var testen negativ. Ble så overrasket og samtidig veldig forvirret.

Så tok jeg en ny cb test i dag morrest, fikk på nytt posetivt 1-2 uker.

Ringte så til legekontoret på nytt for å høre om de ikke kunne ta en blodprøve av meg, bare for å få det bekreftet/ avkreftet. Nei det gjorde de ikke så få uker på vei. Anbefalte meg heller og bestille meg time hos gynekolog, ringte så dit. Men der sa de at så tidlig kunne de ikke finne nå ut.

Uff dette ble både langt og kronglete, men er så forvirra og usikker på hva jeg bør gjøre. Håper noen har noen gode råd til meg??

Takk jenter:)

Anonymous poster hash: 2202e...976

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063222-kloke-erfarne-hoder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tro at deres test kanskje er mindre sensitiv? Det er litt snålt, men jeg hadde om mulig klart å vente noen dager til og så tatt en ny test feks på torsdag. For så videre å be de ta en ny hos legen fredag og fortelle at du får positive selv. Hadde de morgenurin hos legen eller hadde du drikket mye? Kan være utvannet urin? Eller? Så frustrerende:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...