Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! Da stopper det opp for meg igjen! Skulle vert 6+3 i dag, men fikk målt hcg i går! Den hadde steget fra 481 til 781 på 6 dager! :-( skal ta en ny blodprøve på torsdag og ny ul neste onsdag! Jeg har hatt litt blod på papiret ved første dobesøk på morgenen på søndag og i går!

Har hatt MA før, og da fikk jeg "abortpiller" ! Vet ikke om jeg klarer det en gang til, for det var helt grusomt! Kan man si at man vil ha utskrapning istedet?? Eller er det enda verre?? Of! Absolutt ikke drømmesituasjonen.....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff Lovise 83. Dette var trist :(. Lykke til videre! Sender deg en klem!

Skrevet

Jeg har ingen erfaring men jeg mener å ha lest du kan be om utskraping, kan være jeg tar feil. Ville spurt inne på abort/ habituell abort. De veit. Føler med deg:( stor klem...!

Skrevet

Hei! Føler med deg da jeg har hatt to MA selv. Førstegangen var det veldig vondt så jeg ba om utskraping, men fikk vite at det kunne gjøre meg steril hvis jeg fikk en infeksjon og at det beste var å ta tablettene. Etter å ha tatt tablettene og nesten ingenting skjedde så dro jeg på sykehuset hvor en gynekolog klarte å hente ut rester som stod litt fast og jeg blødde litt og ultralyd viste at jeg slapp utskraping. Andre gangen hadde jeg ikke smerter så jeg var ganske lettet. Lykke til å ta Max dose med smertestillende som følger med.

Anonymous poster hash: 68bcb...87f

Skrevet

Huff, det var trist :( Jeg har gjort begge deler...jeg ville valgt piller igjen pga det hun over her skriver....tar du piller så ordner kroppen opp selv...ved utskrapning kan det være en bitteliten risk for å bli steril...ikke stor sjangs, men den er der :/ lykke til uansett hva du velger. Klem

Skrevet

Hei! Huff så leit at det gikk galt for deg:( jeg har selv mistet fem ganger, hatt utskrapning to ganger pga ma:( da jeg fikk datteren min hadde jeg utskrapning tre ganger etter fødselen, fikk da infeksjon. Etter fødselen av min lille engel måtte jeg også ha utskrapning:( så jeg har hatt seks utskrapninger, og har ikke hatt komplikasjoner bortsett fra da jeg hadde tre på under to uker. Jeg hadde gått for utskrapning, men mulig piller blir "lett" siden du har kommet så kort. Lykke til! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...