Gå til innhold

Fotograf - gravid, nyfødt, ettår

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som skal til fotograf for disse tre fasene? Ser at mange fotografer har "pakkepriser" som inkluderer gravidbilde, nyfødtbilde og ett års bilde.

Synes kanskje det virker litt kleint å ta bilde av at man er høygravid, og tror ikke min samboer stiller opp på dette, men alikevel kan det jo være "kjekt å ha"..? Hva synes dere?

Hvor lenge før bør man bestille tid hos fotograf for nyfødt bilde? Og innen hvor mange uker bør bildene være tatt for at det skal "gjelde" som nyfødt? Synes alle slike bilder er kjempesøte, og har ingenting imot å putte mini i en kurv med lammeskinn med alt for stor lue på, haha..

Fortsetter under...

Jeg tok gratis nyfødt bilde mot at man kom igjen for 1års bilde. 

Bildene ble helt ok men ikke mer enn det, gadd ikke gå tilbake for flere hvertfall... Tok bilde da han var 8-9 uker, men ville gått før det hvis jeg skulle gjort det om igjen, hvertfall hvis du vil ha bilde hvor han er "krøllet" sammen i en kurv. Min var veldig våken og så ikke så nyfødt ut lengre ;)

Synes mange gravidbilder er veldig intime og småkleine. Mannen foreslo det en dag her, men nei det er ikke for meg hvertfall :)

Anonymous poster hash: aa4ec...eea

Vi droppa gravidbilde sist, og det gjør vi denne gangen og. Jeg er ikke blant de som føler meg superdeilig som høygravid, så det hadde uansett bare blitt kleint. Men nyfødtbilder tok vi, og de ble veldig fine. Vesla var 14 dager, og hadde fremdeles navlestumpen. Vi kommer til å gjøre det samme når lillebror/søster kommer rett før jul. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...