Gå til innhold

Noen som planlegger nr. 2 da? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min lille er straks 8 mnd og jeg har vært verpesjuk kjempe lenge :P haha Vi skal kaaanskje prøve igjen til høsten (november/desember). Vi har hatt en engel unge så langt, ved unntak av tenner :P meeen man vet aldri, kanskje blir det før, kanskje senere ;)

Jepps, nr to snart, lille vår er 17 mnd nå og kjenner at det kan bli fin aldersforskjell. Håper det blir en unge med litt mindre gråt og styr med da, lov å krysse fingrene ;) så får vi håpe at det går også da, ingen garanti på tross av prøverørsmetoden :) lykke til dere andre :)

Her er det ganske nøyaktig to år mellom våre to gutter. Det er slitsomt og jeg ser at storebror føler seg litt usikker til tider. Dette da pappaen jobber masse og spesielt nå under sommeravviklingen (han driver et apotek), slik at jeg er mye alene med begge to. Og da føler jeg at ingen av ungene får det optimalt :( Lillebror på 11 uker sover lite på dagtid så selv om han liker babygym, vippestol osv så blir det jo en del bæring og amming. Men når pappaen kommer hjem fra jobb så tar han babyen og jeg kan da vie hele meg til storebror og leke med ham i hvert fall en god time hver dag, og langt mer i helgene. Det har hjulpet mye på trass og usikkerhet.

Men for en mer behagelig hverdag er sikkert 3 år langt bedre :P Er jo ikke mange minutter med egentid jeg har på daglig basis med to tette. Men for vår del ville vi bare bli ferdig med graviditet, fødsel og den slitsomme småbarnstida så fort som mulig. Og så er det deilig om noen få år da tette søsken fort kommer opp på samme nivå, bruker samme klesstørrelse, har interesse for mye av de samme lekene og filmene osv  :)

Endret av Madolyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...