Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så ble d neg igjen da... 6.innsettinga... Sliten, lei og fortvila. Men er på ferie å har tenkt å koble ut alt dette og heller prøve å nyte ferien...

Tenker litt på kikkhullkirurgi for å se om alt er bra. Har mange sympt på endometriose. Har aldri blitt utredet i forhold til det. Lurer litt på om det er slik at et befruktet egg sliter med å feste seg om man har endometriose ? Noen som vet? Kan så lite om slikt:(.

Håper min dag kommer og at jeg er så heldig at jeg får oppleve babylykken❤.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144063147-nok-en-neg-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er tøffe tak det her :( kjenner skuffelsen din helt hit!! Hvis du ikke har hatt lap, så er det kanskje lurt, så får du i hvert fall ro i sjela med at du evt har prøvd alt...

har selv hatt 5insett... og et årspause nå... så jeg vet litt hvordan det føles :(

håper vi snart får oppleve babylykken allesammen her inne <3

sender en god klem og gode tanker!!

Tusen takk❤❤❤. Ja vi kan ikke gi opp! Det må bli vår tur en dag! Og det skal bli en lykkens dag:).

Ja jeg skal få en lap. Skal bare hvile litt i sommer og komme meg litt ovenpå igjen. Få psyken på plass og medisinen ut av kroppen:).

Det er viktig med pauser... Jeg hadde ett år pause før andre uthenting i nov. Det gjorde godt for både meg selv og parforholdet:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...