Gå til innhold

Diaré og hyppige kynnere... Hvordan startet din fødsel;)?

Anbefalte innlegg

Tro om noe er på gang?! Sovet lite i natt opp kl 06 å tømming i do-kjenner jeg må på nytt nå;) Skulle legge meg igjen men så kom kynnere som er litt vonde, men ikke rier:) blir spennende å se utover dagen :) var ikke slik sist så... Opp av senga iallfall-dette var håpløst;P hvordan starten din-dine fødsler?!

Fortsetter under...

MIn første fødsel startet med at vannet gikk. Jeg fløy rett på do og tømte meg. Fortod raskt at denne diaremagen var tømming og rier på en gang. Det tok seg opp fort og kraftig. 3 timer senere var hun ute. 

Høres lovende ut! Spennende:) Hold oss oppdatert:)

Å håper det :) men fikk litt panikk da jeg og snuppa hadde mange planer i dag, fortsatt dårlig mage og kynnere.. håper de tar seg opp utover dagen og ikke bare dabber av og lurer meg :P kan jo være det også- litt ekstra modning :P det hadde jo vært veldig kjedelig :P

å 3 timer det var fort ;/..

Akkurat slik startet fødselen denne gangen, våknet og sprang på do, flere runder med diaré på formiddagen. Kynnere og mensmurringer hele dagen, som tok seg opp utover kvelden, og lillesøster ble født på natta for tre dager siden:) lykke til, får håpe det er noe på gang:)

Annonse

Ja har vært kynnere hele dagen sånn vonde. Og litt mensmurringer. Men ennå ikke tatt seg ordentlig opp... :/ håper natta og morgendagen fortsetter slik at de ikke forsvinner:) *krysser fingrene* tok det lang tid da?!

Kalte det kynnere siden de ikke var vonde.. Men skjønte kl 07 at det var noe som skjedde siden eg kjente mensmurring.. Så blei de jo litt og litt sterkere utover dagen.. Begynte å skrive opp tid for kynnere midt på dagen og de blei regelmessige og selvfølgelig litt ubehagelig.. Reiste inn på sykehus kl 6 da det var 5-6 min mellom og de varte 1 min.. Men absolutt ikke vondt! Så tenkte eg blei sendt hjem igjen men der var det 4 cm.. Så blei de litt sterkere men ca kl 21.30 var de blitt kjempe vonde og fikk epidural.. Men då var det gått for langt ellers satt de den feil for den tok INGENTING! Var en befrielse når egbegynte å presse kl 00..

Der fikkdu hele historien :) Vil tro eg hadde en drømmefødsel :) ingen rift eller noe :) så har bestilt en til nå i august ;)

Ja det hørtes veldig bra ut:) min første var litt dramatisk så husker ikke så mye fra det... Tror jeg å bestiller en slik som du hadde:) bortsett fra det med epiduralen, min funka ikke sist og synes det var veldig vondt å få den satt og når den ikke funket på toppen av det hele :( får se hva jeg gjør denne gangen;P

Usikker på epiduralen denne gang eg og.. Kjente ingenting når de satt den men unødvendig hvis eg får lik fødsel.. Men det vet en jo aldri! Eneste er at her i Bergen kan du velge mellom avdeling storken der de ikke gir epidural og føden.. Og det er mye finere + at en får familierom på storken.. Så lurer på å prøve meg der :) kan jo alltids flyttes om det er krise ;)

Blææ samme greia dag 2... :/ sku lure partneren min i går, men han vil faktisk ikke nå... hallo!! frustrert :P.. haha nei er vel modningsprosessen ?!

Hadde ingen modning sist bare våkna med rier så dette er nytt :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...