Gå til innhold

tror nok det var det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettet å ha "hoppa" litt i høyet i natt fikk jeg en stor blødning med klumper så tror nok dette var slutten ja :( utrolig ergerlig, gledet meg sånn og var snart 9 uker på vei. Kan vel ikke gå bra dette?? :( må nok få meg en lege time snart. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er såpass langt på vei, at jeg hadde ringt legen og fått time til ul! Jeg hadde en blødning med klumper i går, men legen og gyn tror ikke det er over her. Men jeg er bare 5 uker på vei, så er for tidlig og sjekke med ul enda.. Krysser fingrene for at blødningen din var ufarlig! :)

Skrevet

Ja må det, men er jo ferie å sånn nå så kan vel kanskje ta litt tid før jeg får time og jeg vil helst vite nå! Hadde det ikle vært disse klumpene så hadde jeg nok ikke vært så bekymra, men var bare rett etter sexen at det rant. Nå er det jo barr rester igjen oppi det tror jeg.. syns jo det er rart hvis sex skal sette i gang en SA da :/

Skrevet

Kanskje det er sperm blandet med blod? Såre slimhinner feks?

Anonymous poster hash: e3e02...86a

Skrevet

Nei, han rakk ikke å komme inni meg før jeg merket at jeg blødde.. men hadde ikke blødningene fortsatt hvis dette var en SA?

Skrevet

dette har jeg også hatt, men hatt ul i etterkant, alt er fint.

Er nok som noen sier her såre slimhinner.

Skrevet

Har du også hatt klumper da? Dette jeg syns var mest skummelt! Hadde sex i natt og blødningene slutta og gikk over til litt brunaktig utflod. Har ikke hatt smerter. Huffamei, er såå bekymra, prøver så sårt å få meg en lege time idag men det er ikke så lett :(

Skrevet

jeg hadde en kjempeklump, var helt overbevist om at det var forsteret (eller embryoet som det het da)

Slim og blod, men detvar bare det... slim og blod :)

Skrevet

Håper det går like bra for meg, er jo kun litt brun utflod (rester) nå :) fikk faktisk time 14.45 idag! Jippi. Gruer meg veldig da, men godt å vite :)

Skrevet

Hvordan gikk det 00tuva? *krysser fingrene*

Skrevet

Det gikk bra! Hun så ingen tegn til SA og hun fant et bankende hjertet :) håper på at det fortsetter å gå bra!! :)

Skrevet

Hei! jeg satt nå å leste igjennom alle kommentarene under dette innlegget.

Gratulerer så utrolig masse masse!! Fikk tårer i øyekroken!!, lykke til videre og kos deg med den lille spiren som vokser i magen!! :-)

Skrevet

Ja, veldig fornøyd! :) har fortsatt litt brun utflod, men regner med at det bareeer litt rester :)

Skrevet

Hei! jeg satt nå å leste igjennom alle kommentarene under dette innlegget.

Gratulerer så utrolig masse masse!! Fikk tårer i øyekroken!!, lykke til videre og kos deg med den lille spiren som vokser i magen!! :-)

Tuuusen takk for det! :) bare å håpe at resten går som det skal nå :) veldig lykkelig og lettet nå hvertfall! :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg 00tuva :-) tror og håper det går bra for deg :-) :-)

Jeg har selv "unngått" å hoppe i høyet etter vi fant ut at jeg var gravid :-P kall meg gjerne hysterisk, men har ønsket og prøvd så lenge at vi tar ingen unødige sjanser :-P

Hadde selv litt gammelt resteblod blandet med utflod i går, men var veldi lite, og ingenting i dag...snakket med legen som henviser meg til tidli UL, men mente alt skal være bra, siden jeg ikke har noe smerter :-) er 6+5 :-)

Skrevet

Tusen takk for det :)

Nå gikk jo barnefaren fra meg når jeg fortalte om graviditeten så det var ikke planlagt men jeg gleder meg jo kjempe masse likevel. Og så hadde vi funnet litt tilbake til hverandre i det siste og dette resulterte jo i sex i går, mem ikke igjen på en stund skal jeg si deg!! Noe så ubehagelig å se alt det blodet!

Da høres jo alt normalt ut hos deg og, ingenting er bedre enn det :) håper jeg får roet nervene litt etter jeg har passert 12 uker :) masse lykke til til deg også :) :)

Skrevet

Skjønner veldi godt at det må ha vært kjempe ubehageli...jeg fikk panikk bare med det lille greiene jeg hadde i går...

Venter på ul nå og skal på ul i rett før jeg er 12 uker... har heldigvis fri helt til jeg er 11+3, så får slappet godt av og tatt vare på meg selv :-) :-)

Ta vare på deg selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...