Gå til innhold

flere husdyr med snodige vaner mot slutten?

Anbefalte innlegg

Må flire litt her. Den ene av våre to hannbikkjer virker som han blir nesten like skrullete på slutten av dette svangerskapet. Han skal helst ha hodet sitt (eller halve seg) på det lille som er igjen av fanget mitt, det meste av tida han ikke er i hundegården. Forrige gang fulgte han meg også på do, men vi har ny leilighet og her kan han ikke det. Husker han var sånn de siste ukene forrig gang, men husker ikke når han begynte da

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Å så nydelige dyr er!!

Vi har to hunkatter, den ene veldig kosete og vil ligge inntil meg og den andre er også kosete, men foretrekker å ligge på egen plass fremfor ved fanget.

Da jeg ble gravid helt i starten lå jeg nede på sengen og da kom nettopp den katten og la seg på magen min, noe som var helt spesielt og litt underlig.

Jeg merker ikke så mye forskjell på oppførselen deres ellers, men har stor tro på at dyr er kloke og forstår mer en hva vi tror.

Jeg har drevet litt med dyrekommunikasjon ( telepati eller kall det hva en vil ) og har "snakket med" både hester, hunder og katter og det er ingen tvil i min sjel om at de kan formidle ting til oss på ulike måter.

De trøster oss, beskytter, lider med eller gleder seg med oss og de er en stor gave til oss tobeinte.

Skulle bare ønske alle kunne forstå det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...