Mammama87 Skrevet 8. juli 2013 #1 Del Skrevet 8. juli 2013 Er det flere som har barn som plutselig har sluttet å krabbe for å gå på alle fire? Min datter på 12 mnd har ikke krabbet på 2 dager, bare går rundt som en hund på alle fire! Hun har jo flere ganger fått litt blåmerker på knærne, men det er jo helt vanlig når man krabber. Hun får ikke vondt når jeg tar på knærne og er jo veldig glad i å gå (med hjelp av oss), som jeg har tenkt at det kan være hun prøver på?? Noen som har hatt barn som gjør det samme? Kommer seg jo ikke like fort fremover.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 8. juli 2013 #2 Del Skrevet 8. juli 2013 Ja, det ble gjort her i en overgang også. Jeg tror det var i fasen å lære seg å reise seg fra hvor som helst. Han klarte å gå litt hvis han reiste seg opp etter noe f.eks en stol også gikk bort til en benk. Men med en gang det ikke var noe i øyeblikkelig nærhet å reise seg opp etter så gikk han litt sånn på alle 4 før han gikk ned for å krabbe igjen også opp igjen. Etter 1 ukes tid sånn så skjønte han hvordan han skulle klare å reise seg ved å løfte "forparten":) Også etterhvert kom knekken i knærne også så det ble enda lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå