Ziiona Skrevet 8. juli 2013 #51 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk! Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil
Iiiiik Skrevet 8. juli 2013 #52 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk! Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil Eller den andre personen som prøver å understreke et poeng
Ziiona Skrevet 8. juli 2013 #53 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk!Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil Eller den andre personen som prøver å understreke et poeng Eller det ja
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. juli 2013 #54 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk! Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil * puster lettet ut*
Puma - sprekker snart! Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #55 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk!Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil * puster lettet ut* Betyr vel litt av det samme?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #56 Skrevet 8. juli 2013 ..så minn meg på at jeg skal skamme meg. Latterligste hersketeknikken jeg ser... Hahahaha, hersketeknikker! Det heter HERSEteknikker, lille venn.Anonymous poster hash: 8005f...f5b Prøv å google herseteknikker... Så ser du at det heter hersketeknikker som HI sier... Trenger du å jobbe med rettskrivningen din, kanskje? Anonymous poster hash: b6ec4...f74
Iiiiik Skrevet 8. juli 2013 #57 Skrevet 8. juli 2013 ..så minn meg på at jeg skal skamme meg. Latterligste hersketeknikken jeg ser... Hahahaha, hersketeknikker! Det heter HERSEteknikker, lille venn.Anonymous poster hash: 8005f...f5b Prøv å google herseteknikker... Så ser du at det heter hersketeknikker som HI sier... Trenger du å jobbe med rettskrivningen din, kanskje?Anonymous poster hash: b6ec4...f74 Humor er vanskelig. Ironi er enda vanskeligere. Skriftlig humor funker visst ikke. Jeg tror hun tullet, men kanskje det bare er meg som ikke skjønner?
Trultemor85 Skrevet 8. juli 2013 #58 Skrevet 8. juli 2013 Blir bare flau på vegne av de som tar opp skrivefeil jeg. Uansett tema og hvor trist det er, så kommer folk med den skrivefeil "greia" istedet for å svare eller bare holde kjeft. Dette er ikke akkurat et innlegg til en avis eller noe norsk test, så jeg slurver gjerne selv innimellom. Bryr meg fint lite om de som finner feilene vet jo allerede at de er der.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #59 Skrevet 8. juli 2013 Det er fryktelig mange slurvefeil å finne overalt. Jeg snakker ikke om dyslektikere, men om type skrivefeil som ett/et, og/å osv. Det er slitsomt å lese det. Setningene kan faktisk miste mening ved helt basale skrivefeil, så det må da være lov til å reagere. Anonymous poster hash: e8e58...94e Veldig mange dyslektikere klarer å rette sine egne skrivefeil med skriveprogram, men det er vanskeligere med å/og og ett/et fordi skriveprogram ikke ser feilen siden begge deler kan brukes selv om det skal brukes i ulike sammenhenger. Mannen min gjør det hele tiden, han er dyslektiker. Ser ikke helt hvorfor du trekker konklusjonen om at disse feilene ikke er gjort av dyslektikere. Anonymous poster hash: b6ec4...f74
Ziiona Skrevet 8. juli 2013 #60 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk!Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil * puster lettet ut*Betyr vel litt av det samme? Kommer sikkert litt an på hvor man kommer fra Selv kommer jeg i utgangspunktet fra landet, og fra gård. Hvert år herset vi høyet. Dvs hang det opp til tørk. Herseteknikk kan jo da forstås som en teknikk for å herse (tørke høy) Blir da fort litt annerledes
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #61 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk!Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil * puster lettet ut*Betyr vel litt av det samme? Kommer sikkert litt an på hvor man kommer fra Selv kommer jeg i utgangspunktet fra landet, og fra gård. Hvert år herset vi høyet. Dvs hang det opp til tørk. Herseteknikk kan jo da forstås som en teknikk for å herse (tørke høy) Blir da fort litt annerledes Bare litt sånn på sidelinjen: Kaller dere dette for å "herse"? Der jeg kommer fra kaller vi det for å "hesje"! Snedig med ulike dialekter ! Anonymous poster hash: 34323...04e
Ziiona Skrevet 8. juli 2013 #62 Skrevet 8. juli 2013 Heter det herseteknikk? Da lærte jeg noe nytt, jeg har alltid kalt det hersketeknikk!Det er hersketeknikk som er riktig Er den andre personen som tar feil * puster lettet ut*Betyr vel litt av det samme? Kommer sikkert litt an på hvor man kommer fra Selv kommer jeg i utgangspunktet fra landet, og fra gård. Hvert år herset vi høyet. Dvs hang det opp til tørk. Herseteknikk kan jo da forstås som en teknikk for å herse (tørke høy) Blir da fort litt annerledes Bare litt sånn på sidelinjen: Kaller dere dette for å "herse"? Der jeg kommer fra kaller vi det for å "hesje"! Snedig med ulike dialekter ! Anonymous poster hash: 34323...04e Vi kaller det herse ja, men det er nok bare ulik måte å bruke samme ordet på Dialekter er spennende ting til tider
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #63 Skrevet 9. juli 2013 ..så minn meg på at jeg skal skamme meg. Latterligste hersketeknikken jeg ser... Hahahaha, hersketeknikker! Det heter HERSEteknikker, lille venn.Anonymous poster hash: 8005f...f5b Prøv å google herseteknikker... Så ser du at det heter hersketeknikker som HI sier... Trenger du å jobbe med rettskrivningen din, kanskje? Anonymous poster hash: b6ec4...f74 Slapp av, det var en spøk Anonymous poster hash: 8005f...f5b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #64 Skrevet 9. juli 2013 Synes det er fullstendig på viddene å sette i gang en eller annen form for rettskrivingstime når en desperat sjel prøver å lufte frustrasjon eller trenger råd. Som flere her har nevnt, det er jo ikke en norskstil eller avisinlegg vi skriver! Når det er sagt, humret jeg godt da jeg så noen skrive "hjort" i stedet for "gjort", så det er jo et element av seriøsitet som forsvinner med så grove feil... Og så ønsker jeg meg mest av alt at folk her inne skal lære seg da/når reglen, den er ikke engang vanskelig!!!!! Det ser helt idiotisk ut at man sier "når jeg var ung" eller "når barnet mitt var 2 år". Men har aldri kommentert det Anonymous poster hash: 86d3a...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå