Gå til innhold

Har bruk for ekspertene her inne ;) Brun utflod ??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Vi har prøvd nu i 4 måner ca. Denne gange passet eggløsningen endelig (tror jeg).  :D

Jeg er så grøn, så grønn i alt dette hehe.. ^_^

I går fikk jeg litt brun utflod på papiret når jeg tørket meg (dette skjedde to gange løpet av dagen) å i dag var det kommet litt ned i trusen lyse brun/brun utflod. Ca samme mengde som vanlig utflod. 
Jeg skal etter min kalender få mensen om en ukes tid ca (mensen er ikke helt regelmessig hos meg siden det bare er 4 måner siden jeg sluttet med pillen).

Vet noen hva dette betyr, er jeg på tur til å få mensen eller hva siger ekspertene?

Å en ting til! Vis vi nå skulle være så heldige å være gravid, hvordan teller man uker. Ca en uke til jeg skal ha mensen, betyr det så at jeg er kommet i 3 uke nå eller?

Tusen takk for alle de svare jeg får. Har sannelig bruk for dem!  :)

Anonymous poster hash: dbc69...c91

Fortsetter under...

Brun utflod på dette tidspunktet kan bety hva som helst... Det kan være restene av en festeblødning (livmorveggen kan blø bittelitt når egget fester seg, noen ser denne blødningen) eller det kan være forstadier til mensen. Du må nok bare vente og se...

Når det gjelder uketellingen, teller man fra 1.dag i siste mens. Det kan være litt forvirrende når folk veksler mellom å snakke om "Uke 5" og "5 uker". For eksempel: Hvis det er tre uker og to dager siden første dag i siste mens, er du i uke 4, men man kan også si at du er 3 uker på vei (altså 3 fullgåtte uker). 3+2 er en mer nøyaktig måte å si det på.

• 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...