Liaes Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #26 Skrevet 12. juli 2013 Tusen takk! Men desverre tviler jeg på at det er noe håp gitt.. Har blødd siden mandag, ikke kjempemengder, men nokk til at jeg vet at dette har gått til h...... Hcg stiger i hvertfall hos deg da! Har du vært på ul? Jeg var på ul med sønnen min 6+0 og da så vi hjertet som banket! Blodprøven min var tatt 5+0 og var 272.. Dagen etter jeg begynte og blø.. Så da er den nokk på god vei nedover tenker jeg.. Skal bli godt og få vite resultatet på mandag, så jeg kan slutte med medisiner.. Om det mirakuløst skal ha dobblet seg og vell så det på mandag, så får jeg heller ta gleden da! I mellomtiden skal jeg storkose meg med sønnen min som fyller to år på søndag og med selskap og bursdagsgaver til gullgutten! <3
Gjest Gullebolle Skrevet 12. juli 2013 #27 Skrevet 12. juli 2013 Huff a meg så leit, har selv mistet noen ganger og det er forferdelig leit:( Heldigvis littegrann lettere når man har en liten solstråle som holder en oppe. Men ville bare si at jeg selv har hatt en verdi på 37 på dag 17, 80 og ett eller annet på dag 19. Og sikkert enda lavere verdi enn du har nå på dag 21. Og det er nå verdens fineste 5 åring, så ikke mist håpet helt. Jeg har også hatt store blødinger ukentlig i begge mine fullgåtte svangerskap helt fra til uti 2.trimester. Så ikke mist alt håp, men man føler det alltid på seg om det er gått gale veien. Men uansett krysser jeg fingre og tær for deg!
Lovise83 Skrevet 12. juli 2013 #28 Skrevet 12. juli 2013 Så koselig da! :-) du er jo heldig som vertfall har en! :-) Jeg var på ul på mandag! ( 6+2) han fant nie der på 8,75 mm, men han sa det var for tidlig å se om det var en eggsekk eller en slimklump! Han regner ut at vist jeg var så langt på vei som jeg trodde, kunne vi se det tidligst på mandag (15/7) Skal på ny ul på onsdag! Men fikk beskjed om at det var veeeeldig liten sjangs fir at dette skulle gå bra! Så jeg er klar for cytotec!
Liaes Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #29 Skrevet 12. juli 2013 Ja, du sier noe der gullebolle, en har som regel en god følelse på om det går bra eller ikke.. Sist jeg mistet greide jeg ikke og ringe legen og bestille legetime ect. Fkk meg bare ikke til og gjøre dedt, og des nærmere jeg kom ul i uke 7 des mer sikker ble jeg på at jeg måtte ha utskrapning. Følte ikke at fosteret var dødt, men visste at jeg måtte ha utskrapning. Og joda, magefølelsen stemte den. Ved ul ble det konstantert fosterløst svangerskap og utskrapning dagen etter... Denne gangen greier jeg ikke og få meg til og avbestille ul timen jeg har i slutten av mnd.. men har jo også en følelse at det er over og at hcg har sunket til mandag... Når jeg var på ul med sønnen min når jeg var 6 uker så greide ikke gyn og måle fosteret, var for tidlig og han hadde et dårlig ul apparat. Så bare ett pittelite hjerte som blinket! Når jeg kom på ul på sykehuset når jeg var 7+4 så var fosteret 11.7mm, så synes ikke str på det legen din fant var så ille jeg, om det viser seg og være et lite foster! Ja, jeg er kjempeheldig som har klart og få en liten en og jeg er så overlykkelig over og ha han og trøste meg med når alt ikke går helt som planlagt! Masse lykke til på mandag lovise83!
Lovise83 Skrevet 13. juli 2013 #30 Skrevet 13. juli 2013 Tusen takk! :-) onsdag er det jeg skal på ul! :-) Jeg vet ikke hva jeg føler! Den ene dagen er jeg sikker på det er liv, og neste dag er jeg sikker på det ikke er...! Men har jo bare vert gravid en gang før, og da gikk det gale! Jeg må jo innrømme at jeg har et bittelite håp! Men synes det er bedre og ver forberet på det verste og heller bli positivt overasket! :-)
Liaes Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #32 Skrevet 15. juli 2013 Har ikke fått visst noe enda.. Blodprøve resultatene hadde ikke kommet idag, så må vente til i morgen.. Så nå er jeg bra lei! Håper du får en gladnyhet på onsdag i hvertfall!
Liaes Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #34 Skrevet 16. juli 2013 Da har jeg fått svaret.. Hcg på 94, så da er det definitivt over og ut.. Bare og slutte på medisiner og vente på mens.. Håper det går bedre for deg i morgen lovise!!
Lovise83 Skrevet 16. juli 2013 #35 Skrevet 16. juli 2013 Ånei!!! Går nok samme vei her også! Sånn sett er du heldig med at kroppen ordner opp selv! Hva tenker du videre? Nytt forsøk?
Liaes Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #36 Skrevet 16. juli 2013 Ja, bedre at kroppen ordner opp selv! Sist hadde jeg en BO/MA og endte da opp med utskrapning, så slipper heldigvis det en gang til! Nå blir det og vente på mens og få satt meg opp på nytt fryseforsøk hos st.olavs.. Samt at jegvvil ha en vurdering på om blodfortynnende og prednisolon kan ha noen virkning på meg, samt embryoglue og vurdere om jeg kan fp frys i naturlig syklus! hvordan blir veien videre for deg da?
Lovise83 Skrevet 16. juli 2013 #37 Skrevet 16. juli 2013 Du har på frys ja! Heldige deg! :-) jeg må begynne på ny! Håper å få satt meg opp på 3. Icsi i haugesund i september/oktober! Må eventuelt få ut dette, og så vente en syklus til! :-S men er klar som bare d til å kåmme igang igjen! :-)
Liaes Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #38 Skrevet 16. juli 2013 Huff, ja.. Er superklar for og starte på nytt jeg også! Synd det skal gå så lang tid før vi får nye forsøk.. Blir nokk ikke frys før i september på meg heller... Masse lykke til på ul i morgen!! :)
Lovise83 Skrevet 16. juli 2013 #39 Skrevet 16. juli 2013 Tusen takk! Da får vi kansje følge hverandre sammen med september-schnuppene! ;-)
Liaes Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #40 Skrevet 17. juli 2013 Ja, vi får håpe det! hold meg oppdatert på hvordan det går i dag da!
Tante_Esel Skrevet 17. juli 2013 #42 Skrevet 17. juli 2013 Da har jeg fått svaret.. Hcg på 94, så da er det definitivt over og ut.. Bare og slutte på medisiner og vente på mens.. Håper det går bedre for deg i morgen lovise!! æsj føler med deg...
Tante_Esel Skrevet 17. juli 2013 #43 Skrevet 17. juli 2013 Det skal jeg! Har time kvart over ett! :-S Masse lykke til
Lovise83 Skrevet 17. juli 2013 #44 Skrevet 17. juli 2013 Skal vist bare aldri bli noe klokere på dette her!!! Var sååå sikker på at han skulle sende meg til stavanger for å få cytotec, men det ble der da ikke! Han mente at om jeg var etpar uker mindre på vei, så såg det helt normalt ut! Men jeg kan ikke få det til og stemme! For jeg kjente eggløsning 8. Juni og testet positivt 21. Juni! Så det vil si om jeg er to uker mindre på vei, så fikk jeg positiv test bare 3-4 dager etter eggløsning....! Er det mulig da? Åh! Blir gal av dette her! Nå tar gynekologen min ferie, og fastlegen skal følge meg opp i mellomtiden! Skal til han i morgen + nok en blodprøve....!
Nurse77 Skrevet 17. juli 2013 #45 Skrevet 17. juli 2013 Å herregud for en berg- og dalbane!!! Men det er jo positivt nytt da, Lovise! Blir meget spennende dette her. Masse lykke til!!:-)
Lovise83 Skrevet 17. juli 2013 #46 Skrevet 17. juli 2013 Hehe, ja veldig berg og dalbane! Hadde vert fint med et endelig svar snart, men må jo bare vente og se...!
all i want is u Skrevet 17. juli 2013 #47 Skrevet 17. juli 2013 tror jeg hadde klikka! uutholdelig spennende! LYKKE TIL!!!!
Lovise83 Skrevet 17. juli 2013 #48 Skrevet 17. juli 2013 Takk takk! Trenger all lykke jeg kan få! :-) nen har lest at det er mange som er satt tilbake to uker på tidlig ul, så satser på det tar seg opp etterhvert! :-)
Liaes Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #49 Skrevet 17. juli 2013 Oj,oj,oj! så spennende Lovise! håper virkelig alt går bra! men så dere hjertet til fosteret da?
Lovise83 Skrevet 17. juli 2013 #50 Skrevet 17. juli 2013 Nei! Er for tidlig til det! Jeg mener jeg er 7 uker, men vist jeg er ca 2 uker mindre, er det ikke mer en uke 5-6 , så må vente enda litt til! :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå