Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 2 mnd og blir delammet. Ammer henne først og gir så flaske fordi hun nekter å tømme puppen. Men i det siste har vi begynt å få trøbbel med flaska også. Det virker som om hun sluker mye luft og blir nesten kvalt av melka. Da slipper hun og hyler, må roes ned med smokken og få rape skikkelig. Dette hjelper av og til, men ikke alltid. Enkelte ganger får hun bare i seg 30 ml, er tydelig mer sulten, men får det ikke ned rett og slett. Hva kan være årsaken til dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062889-flasketr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte Medela til å begynne med når han fikk flaske og den funket slik at han må suge for å få ut melka den drypper ikke i d hele tatt:)

Nå når han er større bruker vi dr Brown som også gjør at d ikke kommer noe luft i magen, anbefaler å prøve Medela sine:)

Annonse

Det der høres ut som min gutt på den alderen når han var mett og bare ute etter noe å sutte på for kos. Da ble han irritert og kavete når jeg la han ved puppen og det kom melk. På den alderen er det også vanlig at de ikke tømmer puppene før på kvelden når produksjonen er litt lavere, og de spiser oftere. Jeg ville snakket med en ammehjelper hvis jeg var deg :)

Jeg har snakket med ammehjelpen og helsesøster uten at de kunne hjelpe. Men var hos kiropraktor i dag og han fant noe med kjevemuskulaturen hennes som gjorde at hun ikke suger effektivt nok og derfor blir sliten. Forhåpentligvis kan jeg gå tilbake til å fullamme etter hvert, bare jeg kan få opp produksjonen igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...