Gå til innhold

Ferie med stor F

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi skal bare til Tyskland en tur i år. De store feriene får vente. Jeg er gravid, og vi har to barn som skal ha overganger til høsten, en starter i barnehage og en starter på skole. Huset er dessuten under oppussing, så her blir det mye jobbing i sommer.. Men, vi har planer om en tur til England til høsten da. Så tur blir det etterhvert..

Nordover har jeg veldig lyst til, for jeg bodde jo der oppe når jeg var liten. men tror vi venter med den turen til unga er litt større.

Da har denne familien hatt ferie i 2 dager og onsdag skal vi være reiseklare. Gleder oss allemann, turen går til Orlando Florida. Vi skal være der i 2 uker.

Hvor går turen for dere folkens?

:)

Ååå, Orlando er så gøy! Vi har vært 2 ganger, en gang alene som par, og i fjor var vi med hele hans familie og leide et stort hus med basseng. Gode temperaturer, å masse og finne på! Blir vel lite berg og dalbaner på deg da, men er så mye annet gøy å finne på at man ikke går lei. Kos dere masse!

Gjest flykræsj

Nettopp vært i Amsterdam :) Sitter faktisk på flybussen nå... ellers skal vi være på hytta resten av sommeren. Deilig! Merker jeg er litt mindre akktiv åå forum og internett generelt for tiden. Sommersløvheten har senket seg ;)Faktisk litt nervøs for å glemme OUL til onsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...