Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!

P.g.a. min ustabile menstrasjon, har jeg nå begynt på Provera i håp om at mensen skal dukke opp.

Men er så redd det vil gå flere kurer til, før den endelig kommer :(

Så er det noen som har gått på disse pillene? Og hvor mange dager/uker tok det før mensen startet???

Jeg er på dag 3 nå,hehehe! Og veeeeeeeeeeeeldig utålmodig :blink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN som har brukt disse pillene???

Skrevet

skal det ikke ta bare opp til 10 dager da??

Skrevet

Har brukt provera en gang, og mener det var omtrent som å bruke feks primolut, altså en kur på noen (10?) dager og så kom mens/bortfallsblødning noen få dager etter pilleslutt. Har du ikke fått beskjed om hvor lenge du skal ta dem?

Skrevet

Jo,legen ba meg gå 10 dager på de (kun 1 om dagen - ikke 3 om dagen, som jeg ofte leser at folk tar her på nettet). Så skal jeg ta pause i 16 dager. Hvis ingen mens er kommet, blir det 10 nye pilledager :(

osv. osv. osv.

Så jeg håper jo bare at jeg slipper å gå på flere pillekurer før mensen kommer :o  Er på 6.dagen i dag!

Skrevet

Aha, skjønner. Så du har grunn til å tro at det må flere kurer til?

Føler virkelig med deg! Å gå og vente på mens som ikke kommer er så vanvittig frustrerende når man skal videre i prosessen. Håper det holder med denne ene kuren :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk mensen 2 dager etter medisinstopp  :)   ...bare for å oppsummere ;)

Så har jeg nå gått 9 dager på Gonal-F. Var på UL på tirsdag, og hadde da 28 noenlunde store egg + mange små. Har derfor blitt feilmedisinert....de sjekket ikke at jeg hadde en AMH-verdi på 51!!!! En stor liten eggeksplosjon inni meg nå :P

Skal på nyy ul i morgen....håper de ikke avbryter forsøket da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...