Gå til innhold

Har det funket for noen?! sex o.l?!

Anbefalte innlegg

Lurer på om dette faktisk funker eller har funket for noen?!

tenkte om man begynte å gå over tiden, at man bare skulle utnytte mannen et par dager :P eller resulterer det bare i vonde kynnere :P

Trur ikke på andre kjerringråd ,men har hørt at det er noe med sæden- eller kanskje bare tilfeldigheter?! ;D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062760-har-det-funket-for-noen-sex-ol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvelden før første blei født såg eg på facebook at en som hadde termin en dag etter meg låg på klinikken. Og då tvingte eg mannen med på en løpetur (var jo svær så ikke akkurat kjempe langt) men nok til at eg kjente det godt i magen og at det presset vondt nedover.. Så hadde vi sex før vi la oss.. Tror til og med eg presset ut litt råmelk for eg hadde hørt at det kunne stimulere..

På natten våknet eg og t skjorten var våt av råmelk.. Så kl 7 om morgen kjente eg at noe var på gang!

Så kommer nok til å kjøre på denne gang og! ;)

Vær forsiktig med bryststimulering... Det er ikke anbefalt, for det kan føre til styrtfødsel, og det ønsker dere virkelig ikke... Bedre om babyen kommer seg trygt ut noen dager senere enn at man risikerer både stress for babyen og store rifter eller andre skader...

Sånn som eg har forstått i ettertid bør en ikke stimulere for en kan få for stor melkeproduksjon.. Fødselen min gikk hvertfall kjempe fint, men 10 dager før termin.. Men eg hadde nå presset ut litt råmelk flere ganger i rein fascinasjon første gang :P ikke gjort det denne gang da eg absolutt ikke vil ha mer melk enn eg hadde sist hvis det har noe å si på det! Det var full pupp til alle døgnets tider! Aldri tom..

Annonse

Har prøvd alt med de to siste, modningsakupunktur, sterk mat, sex, brystvortestimulering, litt rødvin til og med. Min erfaring er at de kommer når de kommer! Kutter man ut dette styret slipper man kanskje en del av maseriene også. 

jordmoren min ba oss også gå hjem og ha sex, ikke på grunn av sæden, fordi det er det ingen av oss som har, men fordi kroppskontakt, og spesielt orgasmer, frigir masse oksitosin, som er det stoffet/hormonet som de gir for å stimulere rier. med andre ord er det viktigere at den gravide får orgasme enn at partneren gjør det.

vi tok jordmor på alvor, og gikk hjem og ordnet tre orgasmer til meg, og to til min kjære. hyggelig det, men fortsatt ikke noen unge som viser tegn til å komme ut. om ikke annet var det godt brukt ventetid.

Gjest Trulte med to små

Jeg har unngått alt av kjærringråd da jeg har lest meg opp på dette her inne og andre steder og funnet ut at det eneste som frister å prøve er sex.

Vil ikke stresse hverken meg selv eller babyen.

Det var vel kvelden etter samleie at slimproppen begynte å gå ( det er nok 5 dager siden? ) kom litt mer dagen etter det, men så stoppet det opp igjen.

Hadde samleie etter noen dager og da kom det en stor slimpropp med litt iblandet gammelt blod på fredag, men ingenting mer har skjedd enda.

Termin er til fredag og i morgen skal jeg til akupunktur igjen og håper det setter fart på sakene om ikke annet har skjedd til da.

Jeg er utålmodig nå og vil gjerne møte jenta vår, men når det er sagt så kjenner jeg på en god følelse av "stolthet" over at kroppen min har klart å holde på et barn så lenge, siden vi har vært ufrivillig barnløse i over 8 år, og jeg er stolt av lillejenta som har klart å klore seg fast så lenge, da vi mistet en tvilling tidlig i dette svangerskapet.

Slike ting hjelper meg med å være litt mer tålmodig og setter ting i et litt annet perspektiv for meg.

Snart er vi i mål uansett! :)

Har hørt om denne slimproppen, men aldrig sett noe til den, forrige gang gikk ikke vannet eller proppen.. våknet bare med smerter :P...  jeg har også termin snart, en uke ca :) er ikke lei per nå koser meg med jenta mi, men regner med på termindagen blir jeg drittlei plutselig :P Greit å vite hva som evnt kan funke... går ikke til akupunktur eller noe.. stripping har jeg aldrig vært borti, akkurat hørt om det :P hehe

forrige kom jo på dagen, så håper ikke det går lengre denne gangen...

Ja det skjønner jeg, kos deg med magen og nyt siste freden i huset.. blir leven tidsnok og det blir fint å hilse på :) Vær stolt ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...