Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Noen som vet hvordan jeg kan betale det som står igjen, så jeg slipper mer trekk fra NAV? Anonymous poster hash: 5bc77...ef0
HeleneBeate Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Spør etter kontonummeret som pengene skal inn på? Husk på KID
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Når det har gått så langt så må du nesten bare la det gå. Du er dømt til lønnstrekk, arbeidsgiver er pålagt å trekke deg, i dette tilfelle NAV. Om en ansatt som har påleggstrekk kommer å sier at jeg ikke skal trekke mere fordi de har gjort opp, så har jeg ikke lov til å slutte å trekke før det er kommet kontrabeskjed. Din tillit er brutt på at du ordner opp selv. Så da må du kontakte namsmannen som gjerne er mellomleddet. Anonymous poster hash: eb50b...f81
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Så jeg kan kontakte namsmannen å få kid og kontonummer. Det var det jeg lurte på. Trekket stoppes jo når alt er innbetalt, så jeg ber ingen om å stoppe det for meg. Anonymous poster hash: 5bc77...ef0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Så jeg kan kontakte namsmannen å få kid og kontonummer. Det var det jeg lurte på. Trekket stoppes jo når alt er innbetalt, så jeg ber ingen om å stoppe det for meg. Anonymous poster hash: 5bc77...ef0 Ja det kan du. Så når innbetalingen er registrert vil trekke opphøre. Du må huske på at du har mistet totalt tillit på å gjøre opp for deg når du har latt det gå så langt!!! Anonymous poster hash: eb50b...f81
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Så jeg kan kontakte namsmannen å få kid og kontonummer. Det var det jeg lurte på. Trekket stoppes jo når alt er innbetalt, så jeg ber ingen om å stoppe det for meg. Anonymous poster hash: 5bc77...ef0 Ja det kan du. Så når innbetalingen er registrert vil trekke opphøre. Du må huske på at du har mistet totalt tillit på å gjøre opp for deg når du har latt det gå så langt!!! Anonymous poster hash: eb50b...f81 Ja det er jeg fullstendig klar over, og det gnager meg skikkelig Men det hjelper vel på når alt er betalt? Da blir jo betalingsanmerkningen slettet Anonymous poster hash: 5bc77...ef0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Så jeg kan kontakte namsmannen å få kid og kontonummer. Det var det jeg lurte på. Trekket stoppes jo når alt er innbetalt, så jeg ber ingen om å stoppe det for meg.Anonymous poster hash: 5bc77...ef0 Ja det kan du. Så når innbetalingen er registrert vil trekke opphøre. Du må huske på at du har mistet totalt tillit på å gjøre opp for deg når du har latt det gå så langt!!!Anonymous poster hash: eb50b...f81 Ja det er jeg fullstendig klar over, og det gnager meg skikkelig Men det hjelper vel på når alt er betalt? Da blir jo betalingsanmerkningen slettetAnonymous poster hash: 5bc77...ef0 Jepp, da er det ute av verden. Etter 3 mnd så er kredittvurderingen av deg også uten anmerkninger om dette er eneste uoppgjorte.... Anonymous poster hash: eb50b...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå