Gå til innhold

Utleggstrekk i lønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan betale det som står igjen, så jeg slipper mer trekk fra NAV?

Anonymous poster hash: 5bc77...ef0

Skrevet

Spør etter kontonummeret som pengene skal inn på? Husk på KID

Skrevet

Når det har gått så langt så må du nesten bare la det gå. Du er dømt til lønnstrekk, arbeidsgiver er pålagt å trekke deg, i dette tilfelle NAV.

Om en ansatt som har påleggstrekk kommer å sier at jeg ikke skal trekke mere fordi de har gjort opp, så har jeg ikke lov til å slutte å trekke før det er kommet kontrabeskjed. Din tillit er brutt på at du ordner opp selv. Så da må du kontakte namsmannen som gjerne er mellomleddet.

Anonymous poster hash: eb50b...f81

Skrevet

Så jeg kan kontakte namsmannen å få kid og kontonummer.

Det var det jeg lurte på.

Trekket stoppes jo når alt er innbetalt, så jeg ber ingen om å stoppe det for meg.

Skrevet

Trekket stoppes jo når alt er innbetalt, så jeg ber ingen om å stoppe det for meg.

Ja det kan du. Så når innbetalingen er registrert vil trekke opphøre.

Du må huske på at du har mistet totalt tillit på å gjøre opp for deg når du har latt det gå så langt!!!

Skrevet

Du må huske på at du har mistet totalt tillit på å gjøre opp for deg når du har latt det gå så langt!!!

Ja det er jeg fullstendig klar over, og det gnager meg skikkelig :(

Men det hjelper vel på når alt er betalt? Da blir jo betalingsanmerkningen slettet

Skrevet

Trekket stoppes jo når alt er innbetalt, så jeg ber ingen om å stoppe det for meg.Anonymous poster hash: 5bc77...ef0

Du må huske på at du har mistet totalt tillit på å gjøre opp for deg når du har latt det gå så langt!!!Anonymous poster hash: eb50b...f81

Ja det er jeg fullstendig klar over, og det gnager meg skikkelig :(

Men det hjelper vel på når alt er betalt? Da blir jo betalingsanmerkningen slettetAnonymous poster hash: 5bc77...ef0

Jepp, da er det ute av verden. Etter 3 mnd så er kredittvurderingen av deg også uten anmerkninger om dette er eneste uoppgjorte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...