Fru Pinne Skrevet 28. juli 2013 #26 Skrevet 28. juli 2013 Så koselig Fru Pinne hvor i Fana? Jeg bor på Søråshøgda, men flytter til Nordås om 1 mnd. Jeg bor i Nordvik, rett over Fanafjellet.
Sophia81 Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #27 Skrevet 28. juli 2013 Så koselig Fru Pinne hvor i Fana? Jeg bor på Søråshøgda, men flytter til Nordås om 1 mnd. Jeg bor i Nordvik, rett over Fanafjellet. Det er jo ikke langt unna.
Sniksanne Skrevet 28. juli 2013 #28 Skrevet 28. juli 2013 Da er vi hvertfall fire stk fra Fana bydel, hvis jeg ikke husker feil
Erle85 Skrevet 28. juli 2013 #29 Skrevet 28. juli 2013 Jeg bor i Os, kjap tur med bil til Bergen Sniksanne når er termin?Hvor bor du håpefull? Har samme helsestasjon vi sniksanne
Sniksanne Skrevet 29. juli 2013 #30 Skrevet 29. juli 2013 Snik har ikke fått fastsatt terminen enda, men er ca 6 uker på vei. Blir vel i månedsskiftet mars-april 2014 Og du, Håpefull?
Erle85 Skrevet 29. juli 2013 #31 Skrevet 29. juli 2013 Sniksanne, jeg har termin 20.feb. Er 10+6 i dag Jeg siterte det andre innlegget, så det som beibilykke skrev til kom med.. Vi hører nok ikke til samme helsestasjon, da jeg bor i Os...
Sniksanne Skrevet 1. august 2013 #32 Skrevet 1. august 2013 (endret) Er alle disse bergensmammaene ekte bergensere/striler/osinger? Kanskje det er flere innflyttere her? Jeg er østlending... Endret 1. august 2013 av Sniksanne
beibilykke Skrevet 2. august 2013 #33 Skrevet 2. august 2013 Hei. Jeg kaster meg med her jeg også. Tok test i dag, og regner med det blir termin rundt 20 mars:-) Jeg er 32 år og har nettopp flyttet til Nestun. Har et barn på nesten 2 fra før. Håper kvalmen din går raskt over, Beibilykke! Har du lege på Nesttun? Jeg tenkte å bytte til en der, men din hørtes ikke ut som en jeg vil gå til. Tenkte egentlig å basere meg på å gå til jordmor for kontroller, syns jeg fikk mest igjen av det sist. Ikke bytt til løvøy men en som heter kari hos nesttun lege kontor der med posten skalvære topp! Jeg har på nordås...vurdere og bytte! Kcalmen er tilstedet ennå ; (.. 10+1 i dag!
lilletrillekruspersille Skrevet 2. august 2013 #35 Skrevet 2. august 2013 er 26, med ei lita tulle på 5,5 mnd. Bor ikke langt fra søreide. var ingen som ville være med meg i barselgruppe:( får jeg også lov til å hive meg på her?
Sophia81 Skrevet 2. august 2013 Forfatter #36 Skrevet 2. august 2013 Så koselig lilletrillekruspersille velkommen så kjekt med mange likesinnede
lilletrillekruspersille Skrevet 2. august 2013 #37 Skrevet 2. august 2013 Jeg er forresten ikke en "ekte" bergenser, har derimot bodd i byen i 7 år
Sniksanne Skrevet 4. august 2013 #38 Skrevet 4. august 2013 Jeg flyttet til Bergen i fjor, fra østlandet. Har ikke så stort "mammanettverk", kan man si
MissAlma Skrevet 4. august 2013 #39 Skrevet 4. august 2013 Jeg flyttet til Bergen i fjor, fra østlandet. Har ikke så stort "mammanettverk", kan man si Jeg har bodd i Bergen i 30 av mine 31 år oh jeg har ikke mammanettverk i det hele tatt..
Sophia81 Skrevet 4. august 2013 Forfatter #40 Skrevet 4. august 2013 Da jeg var i permisjon sist hadde jeg 6 venninner som også var i permisjon. Vi koste oss masse med kaffe, trilling, kino osv. Nå vet jeg ikke om noen som er gravid. Utenom dere da
narren Skrevet 4. august 2013 #41 Skrevet 4. august 2013 Jeg og vil være med 29 år, bor på danmarksplass område. Første gangsgravid og har termin ca 13 mars. Har vært en del inne på babyverden forumet men så plutselig at det var så mange bergensmammaer her med termin omtrent samtidig så hopper gjerne over til dere
Sophia81 Skrevet 4. august 2013 Forfatter #42 Skrevet 4. august 2013 Hei. Jeg kaster meg med her jeg også. Tok test i dag, og regner med det blir termin rundt 20 mars:-) Jeg er 32 år og har nettopp flyttet til Nestun. Har et barn på nesten 2 fra før. Håper kvalmen din går raskt over, Beibilykke! Har du lege på Nesttun? Jeg tenkte å bytte til en der, men din hørtes ikke ut som en jeg vil gå til. Tenkte egentlig å basere meg på å gå til jordmor for kontroller, syns jeg fikk mest igjen av det sist. Ikke bytt til løvøy men en som heter kari hos nesttun lege kontor der med posten skalvære topp! Jeg har på nordås...vurdere og bytte! Kcalmen er tilstedet ennå ; (.. 10+1 i dag! Er du fornøyd men legen på Nordås? Jeg har lege i byen. Hun er utrolig snill og flink, men hun har alltid veldig lang ventetid også er det litt styr å måtte til byen.
Fru Pinne Skrevet 5. august 2013 #43 Skrevet 5. august 2013 Jeg er ekte bergenser. Har heller ingen venninner eller noe som er gravid nå, så kjekt å kunne være her innpå å tyte litt :-)
MissAlma Skrevet 5. august 2013 #44 Skrevet 5. august 2013 Hei hei narren og Fru Pinne Kjekt med flere bergensmammaer. Hvor gammel er du Fru Pinne? Og hvor i Bergen holder du til?
lilletrillekruspersille Skrevet 5. august 2013 #46 Skrevet 5. august 2013 Jeg flyttet til Bergen i fjor, fra østlandet. Har ikke så stort "mammanettverk", kan man si Da er vi flere, ikke alltid lett å være blant de første i venninnegjengen som får barn. Mammanettverket mitt i byen begrenser seg, pr dags dato, til en annen person. da er det godt å møte andre mammaer på litt alternative måter
beibilykke Skrevet 5. august 2013 #47 Skrevet 5. august 2013 Hei. Jeg kaster meg med her jeg også. Tok test i dag, og regner med det blir termin rundt 20 mars:-) Jeg er 32 år og har nettopp flyttet til Nestun. Har et barn på nesten 2 fra før. Håper kvalmen din går raskt over, Beibilykke! Har du lege på Nesttun? Jeg tenkte å bytte til en der, men din hørtes ikke ut som en jeg vil gå til. Tenkte egentlig å basere meg på å gå til jordmor for kontroller, syns jeg fikk mest igjen av det sist. Ikke bytt til løvøy men en som heter kari hos nesttun lege kontor der med posten skalvære topp! Jeg har på nordås...vurdere og bytte! Kcalmen er tilstedet ennå ; (.. 10+1 i dag! Er du fornøyd men legen på Nordås? Jeg har lege i byen. Hun er utrolig snill og flink, men hun har alltid veldig lang ventetid også er det litt styr å måtte til byen. Nei. Ikke spes fornøyd med legen min nå egentlig.men var hos legen på fredag.fikk en annen lege pga min har ferie.hun var helt herlig skal se på sykemeldingen hva hun het. Kanskje jeg bytter til henne.opplever legekomtoret som rolig.og har aldri hatt problemer med å få time . koselig legeområdet med togbane, ,bøker etc for de små og
beibilykke Skrevet 5. august 2013 #48 Skrevet 5. august 2013 Mange bergensmødre her nå ;-) og mange fra fana! Det liker vi I dag er jeg 10+5! Og nå er hemmeligheten ute dvs all nær familie vet det og venner får vite etter vært som vi treffer dem og det føles naturlig; ) Hvordan er det med dere andre og JM? Har dere forhørt dere om det enda? Burde vel kanskje sende en mail til helsestasjonen snart Ellers er kvalmen fortsatt her.vekta viser 11kg NED og jeg er mest lei og frustrert over at det ikke snart er over..hvordan har dere det? Håper dere er i fin form God natt fra meg.sov og rug søtt ......
MissAlma Skrevet 6. august 2013 #49 Skrevet 6. august 2013 STAKKARS deg, beibilykke *trøstepå* Det høres helt forferdelig ut... 11 kg ned er ganske drastisk... Her står vekten på stedet hvil, har sluppet unna den verste kvalmen, men kvalm har jeg vært. Men sikkert ikke i næææærheten av det du har opplevd... Jeg er 10+4 i dag, skal på UL i dag Ellers har jeg fått time hos JM i uke 16 Vi har ikke fortalt det til noen ennå, med unntak av en venninne og søsteren til sambo Håper virkelig du får noe bedre dager snart!
Fru Pinne Skrevet 6. august 2013 #50 Skrevet 6. august 2013 Mange bergensmødre her nå ;-) og mange fra fana! Det liker vi I dag er jeg 10+5! Og nå er hemmeligheten ute dvs all nær familie vet det og venner får vite etter vært som vi treffer dem og det føles naturlig; ) Hvordan er det med dere andre og JM? Har dere forhørt dere om det enda? Burde vel kanskje sende en mail til helsestasjonen snart Ellers er kvalmen fortsatt her.vekta viser 11kg NED og jeg er mest lei og frustrert over at det ikke snart er over..hvordan har dere det? Håper dere er i fin form God natt fra meg.sov og rug søtt ...... Oi 11 kg ned! Uff det må være forferdelig å være plaget med sånn kvalme Har ikke merket så mye symptomer ennå, så krysser fingrene for at jeg slipper kvalmen. I forrige svangerskap ble jeg veldig kvalm fra ca uke 8, men det eneste som hjalp meg var å spise og det var ikke så lurt i det lange løp Jeg er nå 6 eller 7 uker på vei, har hatt veldig uregelmessige sykluser så jeg vet faktisk ikke helt hvor mange uker som er gått. Får vel bestille meg en legetime etterhvert. Når det gjelder jordmor så tror jeg denne gangen jeg kommer til å gå annenhver gang til lege og jormor. Forrige gang gikk jeg kun til jordmor, en kjempesnill og flink dame på Nesttun. Jeg var ikke fornøyd med legen min så derfor ble det sånn. Nå har jeg ny lege som jeg liker veldig godt så regner med jeg kommer til å gå til henne også. Ellers så har vi fortalt det til nærmeste familie, pluss bestevenninnen min. Tenker å fortelle sjefen det når jeg har vrt hos legen. Jeg har en ganske tung fysisk jobb så greit at han får vite om det litt tidlig så vi kan planlegge litt framover angående jobbsituasjonen min. Hoisann, ble jaggu et langt innlegg det her. Jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå