Sophia81 Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Hei tenkte jeg skulle lage en tråd for oss litt "voksne" fra Bergen. Hadde vært kjekt å blitt bedre kjent Jeg: 32 år fra Fana. Har en jente på 11 mnd og venter altså nr to.
MissAlma Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Så hyggelig Jeg er 31 år fra Åsane Har ingen barn fra før, så gleder oss stort
HF79 Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 hei. er 33 år her. har ei jente på 2.5 år og bor på søreide:) Er no igjen 6 uker på vei. og håper å bli kjent med noen nye her i sentrum:)
Sophia81 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2013 Da var vi ihvertfall tre stk Jeg hadde mange venninner rundt meg sist permisjon, men nå er jeg eneste (som jeg vet om) som venter en til så raskt. Liker godt å være sosial, ihvertfall når man er hjemme i 10 mnd eller noe sånt HF79: Søreide er ikke langt unna. Jeg bor på Sørås, men flytter til Nordås om noen mnd. Vi havner ihvertfall på samme helsestasjon
MissAlma Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har ingen venninner som jeg vet om ihvertfall, som venter barn. Så det hadde vært hyggelig med noen nye bekjentskap Vi har vel alle tre termin i mars, så nå gjelder det å bare komme over "kneiken" og kunne fortelle det til famile og venner, så er jeg klar for evt treff
beibilykke Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er 25 og vil å være med kan jeg det ?? Jeg er voksen til sinns hat ei på 3.5 så voksenlivet begynte for noen år siden jeg bor 5 min fra Nesttun. Ingen i min omgangskrets har barn så savner noen andre med barn til å treffes å finne på ting med barna!
beibilykke Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er 25 og vil å være med kan jeg det ?? Jeg er voksen til sinns hat ei på 3.5 så voksenlivet begynte for noen år siden jeg bor 5 min fra Nesttun. Ingen i min omgangskrets har barn så savner noen andre med barn til å treffes å finne på ting med barna!
Erle85 Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Jeg slenger meg på om det greit! Er 27, venter første i slutten av februar!
Sniksanne Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er 26 år, og trives best med de som er litt eldre. Hvis jeg står på tærne, og strekker halsen godt opp: Får jeg være med da? Bor på Skjold.
beibilykke Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Sniksanne når er termin? Hvor bor du håpefull? Har samme helsestasjon vi sniksanne
Sniksanne Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Sniksanne når er termin? Hvor bor du håpefull? Har samme helsestasjon vi sniksanne Jeg har ingen termin enda, håper det vil skje noe snart Endret 8. juli 2013 av Sniksanne
Sophia81 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2013 Så koselig at vi er blitt flere dette lover godt! Ja, bare over knekken nå Har første kontroll imorgen. Bare bekrefte svangerskapet og ta hcg prøve. Greit å få det svart på hvitt
MissAlma Skrevet 9. juli 2013 #14 Skrevet 9. juli 2013 Spennende, lykke til Sophia Jeg skal på torsdag. Føler alt blir mer virkelig da!
Sophia81 Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #15 Skrevet 11. juli 2013 Hei legtimen overstått. Hcg 1920, stemmer bra og fikk henvisning til oppfølging hos Gu. Så da var jeg igang. Dere som har barn fra før, var dere på babykino? Jeg var et par ganger sist og gleder meg skikkelig til å gå på det til våren
beibilykke Skrevet 11. juli 2013 #17 Skrevet 11. juli 2013 Hei . Her er kvalmen så til de gader tilstedet at jeg har gått ned 5 kg. Hurra!! .. Mest lyst til å krøke meg sammen i fosterstilling og dø.. ;(;(;( Var hos legen i går pga kvalmen.. Syns dere jeg skal bytte lege forresten? Hvem bruker dere og er dere fornøyd? Her er min legetime : Kommer inn på kontoret. Det eneste hun sier er " vennligst ta plass, jeg forstår det slik t du er kvalm? Du kan kjøpe reisesyke på apoteket.hva jobber du med? (Hun sykemeldte meg i 6 dager) hvor langt er du nå? ( jeg 6+6) hun, ok da tar du kontakt igjen om det ikke blir bedre. Hade bra.... Ikke noe helsekort, ikke noe blodtrykk, ikke noe undersøkelser,ikke sjekke om jeg er dehydrert,ikke en jævla dritt fikk jeg ut av det besøket... Og de reisesyke greiene kan hun stappe opp der sola ikke skinner!!!! Ikke noe koselig, ikke noe gratulerer med gravideten. Er det bare meg som syns dama er helt rar? Hun er vel i midten av 50åra tipper jeg... Lyst på en snill og god lege jeg. Byttet fra han jeg hadde sist etter endt svangerskap sist gang. Men ja! Jeg er lett med på babykino var aldri sist gang. Ingen å gå med:p.. Det blir koselig
MissAlma Skrevet 11. juli 2013 #18 Skrevet 11. juli 2013 Jeg synes ikke du er rar, men jeg synes legen din er rar Jeg er også 6+6 i dag, fikk et stort gratulerer fra legen i dag, sambo var også med Og fikk helsekort, og tok blodprøver, vekt og blodtrykk. Så det er tydeligvis forskjeller ute og går... Så bra at alt stemte Sophia81 Deilig følelse Jeg føler meg gravid nå siden jeg var hos legen Men er også litt redd, det er jo ennå stooor risiko... Babykino høres kjempekoselig ut. Jeg har aldri vært (har jo ingen barn), men har hørt om flere som har hatt stor glede av det
Mangosorbet Skrevet 12. juli 2013 #19 Skrevet 12. juli 2013 Hei. Jeg kaster meg med her jeg også. Tok test i dag, og regner med det blir termin rundt 20 mars:-) Jeg er 32 år og har nettopp flyttet til Nestun. Har et barn på nesten 2 fra før. Håper kvalmen din går raskt over, Beibilykke! Har du lege på Nesttun? Jeg tenkte å bytte til en der, men din hørtes ikke ut som en jeg vil gå til. Tenkte egentlig å basere meg på å gå til jordmor for kontroller, syns jeg fikk mest igjen av det sist.
Sniksanne Skrevet 25. juli 2013 #20 Skrevet 25. juli 2013 Hipp hurra! Positiv test på meg, endelig! Jammen godt jeg kan la gleden min gå ut over dere her inne, for jeg har jo egentlig lyst til å fortelle dette til ALLE. Men vi vet jo at det er litt dumt, dersom det skulle vise seg å ikke gå bra likevel... Får holde hodet kaldt enn så lenge
una1 Skrevet 26. juli 2013 #22 Skrevet 26. juli 2013 Hei! Jeg vil også være med her:) er 31 år, bor i Olsvik, har ei jente på 2 år og venter nr to i februar 14.
Sniksanne Skrevet 26. juli 2013 #23 Skrevet 26. juli 2013 Velkommen til oss, Una1 Sophia81: Tusen takk Det føles så bra!
Fru Pinne Skrevet 28. juli 2013 #24 Skrevet 28. juli 2013 Hei hå! Slenger meg på her jeg. 28 år, fra Fana har en gutt på 2 år, og venter nå nr to. Er ca 4-5 uker på vei
Sophia81 Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #25 Skrevet 28. juli 2013 Så koselig Fru Pinne hvor i Fana? Jeg bor på Søråshøgda, men flytter til Nordås om 1 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå