Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Og satt ungen rett på toalettet i stedet ? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 71bbf...968
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Vi brukte potte bare i starten, så begynte vi med doring isteden. Kommer til å begynne rett på doring med nummer to. Potte er faktisk ganske ekkelt. Anonymous poster hash: bcc96...a94
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jepp. Jeg brekker meg av å tømme potte. Så vi har bare fjernet bleia og sagt at heretter må du gå på do. Ferdig med det. 2,5 år. Anonymous poster hash: 93a32...40a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Ja mente med doring når starter dere ? Anonymous poster hash: 71bbf...968
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Ingen av mine har brukt potte. Slutta med bleie da de var henholdsvis 2,5 og 3 år. Anonymous poster hash: 76321...5a6
klg,2 boys now:) Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Aldri brukt potte på noen.synes d er ekkelt.kjøpt doring og satt de oppå.gjort d med mine og med flere i bhg.
Gjest meg&mini Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Har aldri brukt potte. Det gikk veldig bra. Hun synes det var kjempestas å gå på samme do som voksne:) I starten brukte vi et sånn dosete for barn (eller hva det enn heter), men vi droppet det ikke så lenge etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Ja, jeg gjorde det....hadde potte, men har aldri brukt ... istedet kjøpt jeg doring...Mye bedre, slipper å vaske Anonymous poster hash: 8507a...cb6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Droppet potte, og vesla nektet å sitte på doring. Måtte hjelpe henne så hun ikke datt nedi do i starten Anonymous poster hash: ce171...5e0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Aldri brukt potte - Yuk... Rett på do - gikk kjempefint Anonymous poster hash: 85bb1...845
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Brukte doring på min første men hun følte seg mindre trygg da en å bare sitte så jeg bare kastet doringen etter en ukes tid. Med andre brukte jeg kun do fra starten av. Potte var aldri aktuelt her, jeg har jobbet med barn i mange år og noen barn må først avvennes bleie og så gjennom en prosess å avvennes potte og tilvennes do etterpå da de syntes do er så skummelt i forhold til lille potta. Anonymous poster hash: 1e353...7c3
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Vi har faktisk verken brukt potte eller doring. Barna har satt seg rett på do og synes det var greit
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Vi brukte aldri potte, men doring. Ungene satt så ustøtt på doen uten. Hvis vi ikke hadde doring foretrakk de å sitte bak frem på doen. Vi savnet aldri potta og hadde en veldig grei overgang fra bleie til do. Anonymous poster hash: eaebc...642
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Har alltid hatt potta stående på badet, men de har bare satt seg på den og latt som om de gjør noe på den Da de skulle starte "ordentlig" har vi kun brukt doring... Anonymous poster hash: 7ab12...86f
bøllefrøet_mitt Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Jeg trodde pottetrening kun var et begrep jeg, ikke bokstavelig nødvenigvis.. Så pottetrening er det damme som bleieavvenning/dotrening for min del
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Som flere andre har skrevet, har vi aldri brukt potte. Kunne i utgangspunktet ikke tenke meg sølet og styret med vasking av potta, så begge jentene våre ble satt på egen doring på do. Null problem! Det var derimot litt irriterende at svigers av en eller annen grunn skaffet seg potte lenge etter at vi hadde begynt med dotrening med førstemann (men før hun hadde sluttet helt med bleie), selv om de hadde barnedoring. Tror de syns det var litt søtt, eller noe. Jenta syns det var veldig eksotisk, og ville dermed mye heller bruke den... Ja, ja, vi holdt oss nå uansett til doring hjemme, mens svigermor fikk kose seg med pottestyret når vi var på besøk der;-) Anonymous poster hash: 9f565...a75
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Vi er mange i familien, så her har det vært praktisk med potte ( ekstra do som alltid er ledig). Mine barn har brukt potte fra de kunne sitte ( ca 9-10mnd), og da har do vært for skummelt. I tillegg har barna brukt potten mens mamma brukte do. Syns ikke det var noe problem med å tømme potte. Skifte bæsjbleie på store barn hat jeg hatt problemer med. Anonymous poster hash: 2f074...af8
Gjest sussie77 Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Ja med eldstemann. Han gikk rett over på do når han var 2 1/2. Gikk helt fint, Han har aldri brukt doring heller siden han ikke ville. Men yngste har brukt potte, da hun var 1 år. Syntes det er greit med 1 åringer. Fra 2 år er det bedre å bruke do. Hun bruker nå do med doring.
PeppaPig Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Vi prøvde potte men hun ville ikke bruke den. Hun ville gå på samme do som meg så da ble det sånn.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Hun eldste brukte doring fra hun sluttet 2,5 år. Den brukte hun ganske lenge. Han neste ville ikke ha doring en gang (3 år), for det hadde ikke fetteren, og det har stort sett gått veldig fint å ikke falle av Anonymous poster hash: 695bb...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå